Keyvan Chemirani & the Rhythm Alchemy, με τον Σωκράτη Σινόπουλο, στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου
Ο ιρανικής καταγωγής, Γάλλος μουσικός Κεϊβάν Σεμιρανί μαζί με μία ομάδα εκλεκτών μουσικών έρχεται στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου, στα πλαίσια του φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2021.
Ο ιρανικής καταγωγής, Γάλλος μουσικός Κεϊβάν Σεμιρανί, μαζί με μία ομάδα εκλεκτών μουσικών, καταθέτουν έναν ύμνο στην πανάρχαια αλχημική δύναμη του ρυθμού, την Παρασκευή 2 και το Σάββατο 3 Ιουλίου.
Μια μουσική σύζευξη Γαλλίας-Περσίας-Ελλάδας, που μας χαρίζει έναν ήχο πλούσιο και τολμηρό, απόλυτα ταιριαστό με τις καλοκαιρινές βραδιές στο Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου.
Λίγα λόγια για τον καλλιτέχνηΟ Σεμιρανί, γιος οικογένειας μουσικών, ξεκίνησε στα 13 του χρόνια να παίζει ζαρμπ, ένα από τα πιο διαδεδομένα κρουστά όργανα της χώρας καταγωγής του, της Περσίας, αλλά και της ευρύτερης Μέσης Ανατολής, αλλά και της Βόρειας Αφρικής.
Δίπλα στον πατέρα του μελέτησε την περσική μουσική, αλλά παράλληλα, ανοίχτηκε προς άλλες μουσικές παραδόσεις: την ινδική, τη τζαζ, τη δυτική ευρωπαϊκή, την Παλαιά και σύγχρονη μουσική, καθώς και τις διάφορες μουσικές του κόσμου. Έτσι διαμόρφωσε ένα εντελώς προσωπικό μουσικό ιδίωμα, για το οποίο ξεχωρίζει στη μουσική σκηνή τα τελευταία 20 χρόνια, χάρη και στη μοναδική δεξιοτεχνία του στα μουσικά όργανα που παίζει (ζαρμπ, μπεντίρ, αφρικανικό ούντου, ινδικό σαντούρι).
Ο Σεμιρανί έχει έντονη παρουσία στη δισκογραφία, σόλο εμφανίσεις και συχνές συνεργασίες με μουσικούς από κάθε άκρη της γης.
Στις 2 και 3 Ιουλίου στη Μικρή Επίδαυρο, θα ακούσουμε τη νέα δημιουργία του Σεμιρανί, που με το αλάνθαστο μουσικό αισθητήριό του αναμειγνύει διαφορετικές γλώσσες και παραδόσεις. Υπνωτιστικοί ήχοι κρουστών, kanjira και tablas, από τα βάθη της Ινδίας συναντούν τα δυτικότροπα ντραμς και το beatboxing της χιπ χοπ κουλτούρας, αλλά και την πολίτικη λύρα του δεξιοτέχνη Σωκράτη Σινόπουλου και το βιολοντσέλο του βιρτουόζου Βενσάν Σεγκάλ. Με εφόδια τη γενναιοδωρία και την εξωστρέφειά τους, μοιράζονται μαζί μας τον πλούσιο και σύνθετο ήχο τους, και μετακινούνται μεταξύ στοχαστικής και εορταστικής διάθεσης, χωρίς, ωστόσο, ποτέ να ξεχνούν την αλχημική δύναμη του ρυθμού.