6o Διεθνές Street Art Festival Πάτρας: Η νέα τοιχογραφία του ArtWalk για τα 700 χρόνια από το θάνατο του Δάντη
Για την 5η τοιχογραφία του φετινού ArtWalk, εμπνέεται από την επέτειο των 700ων χρόνων από το θάνατο του σπουδαίου Ιταλού ποιητή της ύστερης μεσαιωνικής περιόδου Δάντη Αλιγκέρι.
Δάντης Αλιγκέρι, η 45η τοιχογραφία του ArtWalk, την οποία μπορείτε να θαυμάσετε από κοντά στην οδό Έλληνος Στρατιώτου 37.
«Ο Δάντης μου βρίσκεται στη διαδικασία, κατά την οποία ενεργοποιείται η φαντασία του και βρίσκει, την πολυπόθητη για κάθε καλλιτέχνη, έμπνευση», λέει ο διάσημος καλλιτέχνης της street art, Alex Maksiov, ο οποίος ταξίδεψε από την Ουκρανία για να δημιουργήσει την πέμπτη τοιχογραφία του 6ου Διεθνούς Street Art Festival Πάτρας -| ArtWalk 6.
Οι επίσημες σπουδές του Alex Maksiov στις καλές τέχνες του έδωσαν τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις και την δυνατότητα να αντιλαμβάνεται την προοπτική των αντικειμένων και των προσώπων που ζωγραφίζει, είτε στις τρεις διαστάσεις είτε στις δύο.
Λίγα λόγια για το έργο του Alex MaksiovΜελετώντας τα έργα του στο δημόσιο χώρο, θα αντιληφθούμε ότι η ζωγραφική του είναι αναμορφική και ότι προβαίνει στην απαραίτητη «έκταση» της τοιχογραφίας προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις με στόχο να «διορθώσει» την οπτική του θεατή που την παρατηρεί από το δρόμο. Τα χρώματα που επιλέγει, με τις αντιθέσεις που δημιουργούν, επιτείνουν τη δραματική διάθεση της τοιχογραφίας, καθώς η στιγμή της σύλληψης μιας ιδέας από τον καλλιτέχνη μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό γεγονός στην ζωή του.
Για την 5η τοιχογραφία του φετινού ArtWalk, εμπνέεται από την επέτειο των 700ων χρόνων από το θάνατο του σπουδαίου Ιταλού ποιητή της ύστερης μεσαιωνικής περιόδου Δάντη Αλιγκέρι, και προχωρά στην δημιουργία μιας τοιχογραφίας με έντονο συμβολισμό, την οποία αφιερώνει σε όλους τους ταλαντούχους ανθρώπους και ελπίζει η δημιουργία του να έχει κάποια επιρροή σε όσους τύχει να την αντικρίσουν.
Γιατί επιλέγει την τέχνη στο δημόσιο χώρο; H προσβασιμότητα που δίνει στους απλούς ανθρώπους η ιδέα ενός ανοιχτού μουσείου στην πόλη, είναι καταλυτικής σημασίας για την δημιουργική του διαδικασία. Όπως μας αποκάλυψε, για την τοιχογραφία του στην Πάτρα ήταν λίγο αγχωμένος γιατί δεν συνηθίζει να ζωγραφίζει ιστορικά πρόσωπα, αλλά το αίσθημα ευγνωμοσύνης και χαράς που έλαβε από τους περαστικούς και το υπέροχο σκηνικό της πόλης, με την ταυτόχρονη θέα στο βουνό και τη θάλασσα, του έσβησαν αμέσως τους προβληματισμούς του.