Beyoncé: Γράφει ιστορία ως η πρώτη μαύρη γυναίκα που φορά το εμβληματικό Tiffany Diamond
Η βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια φόρεσε το θρυλικό κόσμημα των 128 καρατίων που είναι διακοσμημένο με ένα από τα μεγαλύτερα κίτρινα διαμάντια του κόσμου, στη νέα καμπάνια «About Love» της Tiffany & Co., στην οποία πρωταγωνιστεί με τον σύζυγό της Jay-Z.
Το διάσημο ζευγάρι είναι το νέο πρόσωπο στη διαφημιστική καμπάνια της πολυτελούς αλυσίδας κοσμημάτων, Tiffany & Co., που «γιορτάζει τη σύγχρονη αγάπη» και η Beyoncé κατάφερε να γράψει ιστορία ως η πρώτη Αφροαμερικανίδα που φορά το θρυλικό Tiffany Diamond.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το εμβληματικό αυτό κόσμημα των 128 καρατίων, που ανακαλύφθηκε το 1978 στη Νότια Αφρική και έκτοτε έχει φορεθεί μόνο από τη Μαίρη Γουάιτχαους, τη σύζυγο του Αμερικανού διπλωμάτη Έντγουιν Σέλντον Γουάιτχαους, την Όντρεϊ Χέπμπορν στη φωτογράφιση για το «Breakfast at Tiffany’s» και τη Lady Gaga στην τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ, το 2019, εμφανίζεται για πρώτη φορά σε διαφημιστική καμπάνια, σύμφωνα με το επίσημο δελτίο τύπου της ίδιας της εταιρείας. Έτσι σήμερα η Beyoncé αποτελεί την μόλις τέταρτη γυναίκα – και πρώτη μαύρη – που φοράει το διαμάντι σε παραπάνω από έναν αιώνα.
Η ίδια η Beyoncé μοιράστηκε μερικές φωτογραφίες από την καμπάνια στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, στις οποίες φαίνεται να φορά μία εντυπωσιακή, μαύρη τουαλέτα συνδυασμένη με το iconic κόσμημα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Παρ’ όλα αυτά, το γεγονός ότι το κόσμημα φορέθηκε για πρώτη φορά από μία μαύρη γυναίκα δεν αποτελεί το μοναδικό ορόσημο στην καμπάνια. Το ζευγάρι ποζάρει μπροστά από έναν μεγάλο, τιρκουάζ πίνακα. Πρόκειται για τον πίνακα «Equals Pi» του Jean-Michel Basquiat, του 1982, ο οποίος προέρχεται από ιδιωτική συλλογή και δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας μέχρι σήμερα, σύμφωνα με την εταιρεία.
«Η τέχνη είναι ένα κοινό νήμα στην ιστορία αγάπης των Carter», δήλωσε η εταιρεία σε επίσημη ανακοίνωσή της, εξηγώντας τον λόγο που πήρε την απόφαση να συμπεριλάβει τον πίνακα στην καμπάνια.
Τα αρνητικά σχόλιαthey been hiding a basquiat for decades just to use it for a Tiffany’s ad? https://t.co/LH0XiXbEu9
— phinneas flynn ? (@ScBayScJohnson) August 23, 2021
Εκτός από τα θετικά σχόλια που απέσπασε το διάσημο ζευγάρι, δέχτηκε και ορισμένα αρνητικά σχόλια στα social media, ειδικά για την εμφάνιση του πίνακα στην καμπάνια. Κάποιοι υποστήριξαν πως «η τέχνη έχει γίνει προνόμιο των πλουσίων», σχολιάζοντας πως αν δεν γινόταν η συγκεκριμένη καμπάνια δεν θα είχαν την ευκαιρία να δουν τον πίνακα του Basquiat – κάτι που ο ίδιος δεν είναι σίγουρο αν θα ήθελε για τα έργα του. «Έκρυβαν έναν Basquiat για δεκαετίες μόνο και μόνο για να τον δείξουν σε μια διαφήμιση της Tiffany;», σχολίασε κάποιος άλλος.
insane to me that rich people can just buy art from artists who have passed and no one else gets to see it, kinda gross imo like these pieces should be able to be seen by everyone, thats literally what basquiat woulda wanted https://t.co/GVb3lRSkAE
— ?? (@__lukec) August 23, 2021
Με πληροφορίες από το cnn.com.