Μια από τις ελληνικές ταινίες που αναμένεται να συζητηθούν αρκετά είναι ο «Άνθρωπος του Θεού» της Γιελένα Πόποβιτς με τον Άρη Σερβετάλη στο ρόλο του Αγίου Νεκταρίου. Θρησκευτική ευλάβεια, αίσθηση διεθνούς παραγωγής (με τον Μίκι Ρουρκ σε ένα μικρό, ατυχή ρόλο) φιλότιμες προσπάθειες αλλά και μια εντελώς παρωχημένη ιστορική βιογραφία φτιαγμένο με χτυπητές αφηγηματικές και σεναριακές αδυναμίες.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Αντίθετα ο «Candyman» είναι μια ευχάριστη έκπληξη που δεν μένει μόνο στο επίπεδο των εντυπώσεων – οι φαν του τρόμου θα ενθουσιαστούν με την επαναδιατύπωση της κλασικής ιστορίας του Κλάιβ Μπάρκερ– αλλά καταφέρνει να αρθρώσει κι ένα στέρεο, πολιτικό λόγο για την σύγχρονη, ρατσιστική Αμερική.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Θετική κι η επίδοση του βραζιλιάνικου «Bacurau» που επίσης χρησιμοποιεί το σχήμα της αιματοβαμμένης περιπέτειας για να χτίσει μια τολμηρή πολιτική αλληγορία γύρω από το σύγχρονο πρόσωπο της Βραζιλίας.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το νεονουάρ «Ταξίδι μέσα από την μνήμη» της Λίζα Τζόι με τον Χιου Τζάκμαν και την Ρεμπέκα Φέργκιουσον μιλά για μια ερωτική περιπέτεια σε ένα δυστοπικό περιβάλλον.
Αίθουσες προβολής
Το «Ο Γύρος του Κόσμου σε 80 Μέρες» του Σαμιουέλ Τουρνέ φέρνει το ομότιτλο κλασικό έργο του Ιουλίου Βερν στα μεγέθη της παιδικής animation περιπέτειας.
Αίθουσες προβολής
Από τις επανεκδόσεις της εβδομάδας περίοπτη θέλει κατέχει η κορυφαία αντιπολεμική σάτιρα του Ρόμπερτ Άλτμαν «MASH» που κέρδισε το όσκαρ σεναρίου το 1970 καθώς και τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάνες.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η «Λευκή ταινία» του Κισλόφκσι είναι η δεύτερη ταινία στην τριλογία των χρωμάτων του Πολωνού δημιουργού.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ο «Άνθρωπος Ελέφαντας» του Ντέιβιντ Λιντς αποτελεί την πιο προσιτή ταινία στη φιλμογραφία του ιδιοσυγκρασιακού αμερικανού σκηνοθέτη που είχε γνωρίσει μεγάλη καλλιτεχνική επιτυχία φτάνοντας μέχρι τα όσκαρ του 1980 όπου απέσπασε 8 υποψηφιότητες.
Κριτική και αίθουσες προβολής