Louis Vuitton: Επέλεξε την Μήλο για την νέα του καμπάνια και οι φωτογραφίες κόβουν την ανάσα
Στο επίκεντρο της διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου μόδας Louis Vuitton βρέθηκε το πανέμορφο νησί της Μήλου, κερδίζοντας ακόμα μία σπουδαία αναγνώριση, μετά την ανακήρυξή του ως το καλύτερο νησί του 2021.
Χάρη στον φωτογραφικό φακό της Βιβιάν Σάσεν και την ιδέα του οίκου Louis Vuitton να επιλέξει το νησί της Μήλου, η Ελλάδα και τα πανέμορφα νησιά της βρέθηκαν για ακόμα μία φορά στο επίκεντρο. Οι φωτογραφίες της καμπάνιας εξάλλου, μιλούν από μόνες τους και καλούν τους υποψήφιους τουρίστες να επισκεφτούν την πανέμορφη Μήλο.
Η Μήλος, που πρόσφατα αναδείχτηκε ως το καλύτερο νησί στον κόσμο για το 2021, κέντρισε το ενδιαφέρον του διάσημου οίκου μόδας και κέρδισε επάξια μία θέση στην καμπάνια τους, με τις μοναδικές παραλίες του νησιού να κλέβουν τις εντυπώσεις. Οι γνωστότερες παραλίες της (Σαρακήνικο, Κλέφτικο, Συκιά) με το σαγηνευτικό και μοναδικής ομορφιάς τοπίο που συνδυάζει τα καταγάλανα νερά και την λευκή πέτρα, αποτέλεσαν το σκηνικό της νέας καμπάνιας του οίκου μόδας Louis Vuitton.
Η πρώτη στάση του γνωστού οίκου ήταν η Μήλος, η οποία όπως λένε τους μάγεψε με την ομορφιά της, όπως και όποιον επισκεφτεί το νησί. Η καμπάνια αφορά μία παρέα μικρών παιδιών που προσπαθούν να εξερευνήσουν τις όμορφες παραλίες του νησιού και να θαυμάσουν τα σπάνιας ομορφιάς τοπία, παίζοντας και διασκεδάζοντας παρέα με τις δημιουργίες του οίκου.
Η έμπνευση για την καμπάνια του οίκου
Η φωτογράφος που ανέδειξε το νησί της Μήλου σε αυτή τη καμπάνια, η Βιβιάν Σάσεν, αποκάλυψε πως εμπνεύστηκε τις τοποθεσίες και το κόνσεπτ, σκεπτόμενη τα όνειρα και τα ταξίδια χωρίς σύνορα που κάνει η φαντασία, στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Ως ωδή στο παιδί που κρύβουμε μέσα μας χαρακτήρισε ο οίκος μόδας την καμπάνια του στην Μήλο και έγραψε συγκεκριμένα σε μία λεζάντα στο Instagram, εξηγώντας το θέμα της καμπάνιας. «Αναζητώντας μεγαλύτερα βάθη. Για να γιορτάσουμε το πραγματικό Πνεύμα του Ταξιδιού, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στις ακτές της Μήλου στη φετινή καμπάνια του».
Η καμπάνια, μετά από αυτή την δυναμική αρχή στην Μήλο, θα συνεχιστεί στην Πέτρα και στο Wadi Rum της Ιορδανίας, στο Mont Saint-Michel στη Γαλλία και στην Νορμανδία.