To State of Concept παρουσιάζει την έκθεση Passphrases, την πρώτη ατομική έκθεση της κολλεκτίβας Metahaven στην Ελλάδα.
Η δουλειά των Metahaven εξερευνά τα όρια μεταξύ εικαστικών, κινηματογράφου και design. Για την έκθεση τους στο State of Concept, οι καλλιτέχνες παρουσιάζουν μια νέα ανάθεση βίντεο εγκατάστασης του πρόσφατου φιλμ τους Chaos Theory (2021) και του φιλμ τους Hometown από το 2018, και τα δύο μέρη μιας τριλογίας που ξεκίνησε με το φιλμ Information Skies (2016). Μαζί με τα φίλμ παρουσιάζεται ένας αριθμός υφαντών έργων από τις σειρές Arrows (2020) και της νέας σειράς Blossoms and Secrets (2021), που αφηγούνται ένα περιβάλλον ονείρου, μορφής και εικόνας. Τα τελευταία έργα θα εκτεθούν για πρώτη φορά, στο State of Concept.
Η νέα σειρά εκθέσεων του State of ConceptΤο State of Concept, ανακοινώνει μια νέα σειρά εκθέσεων με τίτλο Bona – Fide αφιερωμένη στο να συμβάλλει στην προώθηση νέων Ελλήνων και ξένων εικαστικών και επιμελητών/κριτικών. Με μεγάλη μας χαρά το νέο μας πρόγραμμα εγκαινιάζει η εικαστικός Βέρα Χοτζόγλου και η κριτικός και επιμελήτρια Χριστίνα Πετκοπούλου.
O όρος bona-fide στην κυριολεξία του σημαίνει καλή πίστη, ωστόσο έχει διαφορετικές χρήσεις σήμερα. Σε νομικό κείμενο, χρησιμοποιείται για να αντιπροσωπεύσει κάτι που παρουσιάζεται χωρίς δόλο ή εξαπάτηση, ή με άλλα λόγια κάτι που δείχνει ειλικρίνεια, εντιμότητα και καλή πίστη. Η πιο συχνή χρήση της φράσης είναι αυτή που δείχνει ότι μιλάμε για κάτι πραγματικά αυθεντικό. Εμπνεόμενοι από αυτή την ορολογία, παρουσιάζουμε δείγματα νέων εικαστικών αναθέτοντας ένα νέο κείμενο σε νέους επιμελητές/κριτικούς, ώστε να ενδυναμώσουμε τον διάλογο μεταξύ τους και να προωθήσουμε την νέα παραγωγή κειμένου για τη σύγχρονη τέχνη.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του τμήματος Εικαστικών Tεχνών της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας (BA &MFA). Το 2016-2017 φοίτησε στην Ακαδημία Καλών Τεχνών του Μονάχου, Καλές Τέχνες και παιδαγωγικά, με υποτροφία Erasmus.Κύριο μέσο της δουλειάς της είναι οι εγκαταστάσεις αποτελούμενες από βίντεο, ήχο και φωτογραφία. Έχει βραβευτεί με το βραβείο κοινού για την ταινία S W E A T στο 22ο Διεθνες Φεστιβαλ GLAD Θεσσαλονικης (2021) και ήταν συμμετέχων στο πρόγραμμα Υποστήριξης νέων Καλλιτεχνών ARTWORKS του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (2019). Έχει λάβει το βραβείο κοινού, για την ταινία “Munich almost killed me ½” στο 2ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πειραιά (2018) και το βραβείο κοινού για την ταινία S W E A T στο 22ο Διεθνές Φεστιβάλ GLAD της Θεσσαλονίκης (2021).
Χριστίνα ΠετκοπούλουZει και εργάζεται στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΕΚΠΑ (κατεύθυνση Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης) και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο ΠΜΣ Πολιτιστικής Διαχείρισης του Παντείου Πανεπιστημίου. Είναι ερευνήτρια και επιμελήτρια του αρχείου της διαδικτυακής crowdsourcing πλατφόρμας Athens Report. Τον Σεπτέμβριο του 2019 ανέλαβε το Automatic Transmission, μια πλατφόρμα για την διεπιστημονική έρευνα με αφετηρία τη σύγχρονη τέχνη. Έχει πραγματοποιήσει εκθέσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα ως ανεξάρτητη επιμελήτρια (Lipiu, A-Dash 2020, Χωρογραφίες-Σημεία Φυγής, Αθήνα 2014, Liminal, ατομική έκθεση Αριστείδη Λάππα, Αθήνα 2015 κ.ά.) κι έχει επιμεληθεί εκπαιδευτικές δράσεις για τον όμιλο της Ιστορίας της τέχνης της Ιωνιδείου Σχολής. Έχει εργαστεί στην έρευνα και την τεκμηρίωση του αρχείου του Ινστιτούτου Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης και έχει συνεργαστεί με εικαστικές διοργανώσεις όπως η Μπιενάλε της ΑΘήνας (AGORA (2013), Omonoia (2015), η Art Athina (2014, 2015) και Αρχαιολογικοί Διάλογοι (2015).