MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Sex Education και Stella McCartney ενώνουν τις δυνάμεις τους για μία διαφορετική καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού

Στην μάχη με τον καρκίνο του μαστού η ενημέρωση είναι το παν. Αυτό μας αποδεικνύει η Stella McCartney και το καστ του Sex Education σε ένα ολιγόλεπτο και διασκεδαστικό βίντεο ευαισθητοποίησης.

Monopoli Team

Στο πλαίσιο του μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, η γνωστή σχεδιάστρια Stella McCartney ενίσχυσε για ακόμα μία φορά το κίνημα ενημέρωσης για την δύσκολη αυτή ασθένεια, με ένα τρίλεπτο χιουμοριστικό βίντεο που καταρρίπτει τους μύθους γύρω από τον καρκίνο και μας υπενθυμίζει την σημασία του αυτοεξέτασης.

«Φέτος είναι η έβδομη καμπάνια μας για την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού και είμαι πολύ περήφανη για αυτό που έχουμε πετύχει» περιγράφει η σχεδιάστρια Stella McCartney. «Η μαμά μου, η Linda, παραμένει για πάντα στην καρδιά μου και με παρακινεί να μην επαναπαύομαι μέχρι να συγκεντρώσουμε αρκετά χρήματα και γνώση για να τερματίσουμε αυτή την φρικτή ασθένεια».

Για την έβδομη καμπάνια της, η γνωστή σχεδιάστρια προσέγγισε με χιούμορ το θέμα της ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, με την βοήθεια αυτή τη φορά του καστ της επιτυχημένης κωμικής σειράς του Netflix, Sex Education. Μαζί δημιούργησαν μια καμπάνια ευαισθητοποίησης με τίτλο «Toilet, Teeth, Tits (TTT)», χαρίζοντας γέλιο αλλά και γνώσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑMarionette: Το τρέιλερ μάς υπόσχεται ένα ανατριχιαστικό θρίλερ για ένα παιδί που ελέγχει το μέλλον12.09.2018

Η σημασία της αυτοεξέτασης και της σωστής ενημέρωσης

Στόχος του ολιγόλεπτου και άκρως χιουμοριστικού βίντεο είναι η κατάρριψη όλων των μύθων που υπάρχουν γύρω από τον καρκίνο του μαστού και η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την σημασία της αυτοεξέτασης.

Στο διάρκειας τριών λεπτών βίντεο, βλέπουμε την Stella McCartney στον ρόλο μίας δασκάλας με το όνομα Έλα Άλετς και το καστ, που περιλαμβάνει τους Έιμι Λι Γουντ, Τσινένιε Εζεούντου, Σάμι Ουταλμπάλι, Μίμι Κίν, Σανέιλ Κουλάρ και Σιμόν Άσλεϊ, να ακολουθεί ευλαβικά τις οδηγίες της.

Η συνεργασία αυτή φαίνεται να είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη, καθώς χρησιμοποιεί το χιούμορ για να εκφράσει με αμεσότητα κάτι πολύ σημαντικό. Ταυτόχρονα, «παντρεύει» δύο διαφορετικά ηλικιακά κοινά, αυτό στο οποίο απευθύνεται η Stella McCartney, και το πιο νεανικό κοινό της δημοφιλούς σειράς του Netflix.

«Ήταν τόσο διασκεδαστικά τα γυρίσματα και είναι μια τόσο σημαντική καμπάνια να συμμετέχεις, καθώς το θέμα είναι κοντά στην καρδιά μας» δήλωσε η Εζεούντου για την καμπάνια. «Αν κάτι είναι αστείο και γίνει με ενδιαφέροντα τρόπο, τότε είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις» προσθέτει η Κιν.

«Οι ηθοποιοί ήταν πολύ αφοσιωμένοι και ενθουσιασμένοι που θα στήριζαν τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και μου αρέσει πόσο εύκολο και διασκεδαστικό είναι να θυμάσαι να ακολουθείς το Toilet, Teeth, Tits (TTT)!» δηλώνει για την συνεργασία τους η σχεδιάστρια.

«Ελπίζω ότι οι νέες γυναίκες θα ενσωματώσουν αυτά τα τρία απλά βήματα στην πρωινή τους ρουτίνα και ότι μπορούμε να σώσουμε αυτές και τις οικογένειές τους από τον τρομερό αντίκτυπο αυτής της ασθένειας» κατέληξε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΠαγκόσμια Ημέρα Ζώων: Kανένα ζώο δεν αξίζει να υποφέρει σήμερα – και καμία άλλη μέρα12.09.2018

Περισσότερα από Επίκαιρα