Όταν η ταξιδιωτική εταιρεία Belmond κάλεσε τον Γουές Άντερσον, για να ανακαινίσει το βαγόνι ενός βρετανικού τρένου από τη δεκαετία του ’50, σίγουρα περίμεναν ότι θα έβαζε την προσωπική του πινελιά. Μάλλον όμως δεν θα περίμεναν ότι θα έμοιαζε πραγματικά βγαλμένο από τα κινηματογραφικά σκηνικά του διάσημου σκηνοθέτη.
Γνωστός για την αγάπη που έχει στα τρένα -πόσες φορές άραγε δεν έχει ενσωματώσει μέρη από τρένα στα σκηνικά των ταινιών του;- ο σκηνοθέτης ήταν σίγουρα ο κατάλληλος για αυτό το “makeover”. Κατάφερε να μεταμορφώσει ένα ήδη πολυτελές βαγόνι, που τον 20ο αιώνα χρησιμοποιούσε το βρετανικό κράτος για τους επίσημους προσκεκλημένους του, σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό -επηρεασμένο φυσικά από το κλασικό Art Nouveau στυλ του.
“Λατρεύω τα τρένα. Πολύ συχνά είχα την ευκαιρία να συμπεριλάβω κομμάτια από τρένα και βαγόνια στις ταινίες μου -οπότε είπα αμέσως ναι σε αυτή την πραγματική ευκαιρία” δήλωσε ο Άντερσον σε συνέντευξή του στο περιοδικό Wallpaper.
Το ανακαινισμένο βαγόνι, που ονομάζεται Cygnus, είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της αισθητικής του Άντερσον, με τέλεια, συμμετρικά μοτίβα και μία παλέτα χρωμάτων που περιλαμβάνει τολμηρό πράσινο του σμαραγδιού στα έπιπλα, και ροζ αποχρώσεις στο ταβάνι. Αποχρώσεις του πράσινου διακοσμούν τον υπόλοιπο χώρο από το πάτωμα μέχρι τις κουρτίνες, που κάνουν αντίθεση με τα ασημένια στολίδια που βρίσκονται στις δύο ιδιωτικές καμπίνες.
Οι επισκέπτες που θα θελήσουν να κρατήσουν μία θέση στο Cygnus για ένα μονοήμερο ταξίδι, με αφετηρία τον σιδηροδρομικό σταθμό Victoria του Λονδίνου, που περιλαμβάνει και δείπνο, θα πληρώσουν περίπου 470€ ανά άτομο, ενώ οι ιδιωτικές καμπίνες (4 ατόμων) κοστίζουν περίπου 2,100€.
Ό,τι και να πούμε για το στυλ του Γουές Άντερσον είναι λίγο. Ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων σπουδαίων σκηνοθετών έχει καταφέρει να κάνει το προσωπικό του στιλ ένα είδος αισθητικής, που εμπνέει τόσο το design όσο και την πραγματική ζωή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το «Accidentally Wes Anderson», ένας λογαριασμός που καταγράφει όλες εκείνες τις φορές που η… πραγματική ζωή μιμείται το κινηματογραφικό “σύμπαν” του διάσημου σκηνοθέτη.