However: Performance-εγκατάσταση της Δέσποινας Σανιδά Κρεζία στο TAVROS.space
Το However είναι μια performance-εγκατάσταση της Δέσποινας Σανιδά- Κρεζία που εμπνέεται από τα ιντερνετικά how-to’s.
Το However είναι μία performance εγκατάσταση της Δέσποινας Σανιδά₋Κρεζία σε μορφή open studio που αποτυπώνει την έρευνα που διεξήχθη από τον Φεβρουάριο του 2021, φιλοξενούμενη από το Κέντρο Μελέτης Χορού Ντάνκαν, και εμπνέεται από τα ιντερνετικά how-to’s. Θα φιλοξενηθεί από 19 έως 23 Οκτωβρίου στον TAVROS.space.
Αφορμάται από τα how-to’s ως readymade scores που καλύπτουν μεγάλο φάσμα της ιντερνετικής πληροφορίας. Το βασικό αντικείμενο τη έρευνας είναι το σώμα σε διαδικασία (in process) και η προσπάθεια (effort) που αυτό καταβάλει μέσα σε αυτή. Τα σώματα μέσα από το έργο τους (labor) βρίσκονται συνεχόμενα σε μια διαδικασία αποτυχίας και προσπάθειας εκ νέου για να βρουν λύση στα task που τα αφορούν. Ταυτόχρονα, η σωματική αυτή εμπειρία καταγράφεται από τα ίδια τα άτομα που τη βιώνουν μέσα σε ένα χώρο πνευματικής και σωματικής συγκέντρωσης.
Λίγα λόγια για την Δέσποινα Σανιδά-ΚρεζίαΗ Δέσποινα Σανιδά-Κρεζία γεννήθηκε το 1998 στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης στην Αθήνα από το 2019. Έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως ο Γιάννης Μανταφούνης, ο Cyril Baldy, ο Χρήστος Παπαδόπουλος, ο Νίκος Ναυρίδης, η Jone San Martin και άλλοι. Το 2021 ξεκίνησε τη χορογραφική της έρευνα για το project HOWEVER σε residency του Κέντρου Μελέτης Χορού Ι. & Ρ. Ντάνκαν, όπου επικεντρώθηκε στην κουλτούρα του ίντερνετ και στην προσπάθεια/έργο (effort/labor) μέσα από το σώμα. Από το 2021 συνεργάζεται με την ομάδα ZESTY. Παράλληλα, είναι φοιτήτρια του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΕΚΠΑ και έχει κάνει πρακτική στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος στο Τμήμα Χειρογράφων, Αρχείων και Ειδικών Συλλογών.