Monopoli Team
16.11.2021
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΚΟΑ: Τζαζ και σουίνγκ σε μια συναυλία στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά με ελεύθερη είσοδο
Hogwarts Magic Symphony: Η μουσική του Harry Potter ζωντανεύει στο Christmas Theater
Στεγαστική κρίση και Gen Z: Ανάγκη για προγράμματα κοινωνικής κατοικίας
Οι αργίες του 2025: Τα τριήμερα και το ένα τετραήμερο
Ρεβεγιόν Χριστουγέννων σε 5 ονειρεμένα εστιατόρια της πόλης
Αθήνα: Αλλάζει η εικόνα των σταθμών του μετρό
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Όσα θα κάνουμε την εβδομάδα των Χριστουγέννων (23-27/12)
Free City: Οι προτάσεις μας για δωρεάν διασκέδαση αυτή την εβδομάδα (23-27/12)
Xριστούγεννα στο Θέατρο: Παραστάσεις για όλη την οικογένεια – Κερδίστε προσκλήσεις
Home Cinema: Οι ταινίες που θα δούμε αυτή την εβδομάδα στην τηλεόραση