Monopoli Team
16.11.2021
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Από τη Γερμανία στη Θεσσαλονίκη: Επαναπατρίστηκε μαρμάρινη κεφαλή ρωμαϊκών χρόνων
Τα μαύρα ρούχα: Εννέα γυναίκες ερμηνεύουν για εκείνες που τις σκότωσαν γιατί ήταν γυναίκες
Αντιπαράθεση Δήμου Αθηναίων και ΥΠΠΟ για τη συντήρηση του σιντριβανιού Συντάγματος
Αστέρες του Χόλιγουντ στη μικρή οθόνη: 4 σειρές με all-star cast που πρέπει να δεις
Wicked: Μια ταινία για τη γυναικεία φιλία και τη μαγεία, που τελικά υπάρχει
Η διαδεδομένη συνήθεια που μπορεί να βλάπτει το συκώτι μας – και δεν είναι το αλκοόλ
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Παλτό: Οι γήινοι τόνοι που είναι must για τον χειμώνα 2025
Μετρό: Πώς «χτίζεται» η σύνδεση Γουδή- Γαλάτσι (vid)