Monopoli Team
16.11.2021
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Είναι οι υποψηφιότητες των Όσκαρ μία (ακόμη) πολιτική δήλωση;
Διονύσης Σαββόπουλος: Όσα έγιναν στην παρουσίαση της αυτοβιογραφίας του στο Μέγαρο
Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση της Στέγης για το Stegi.Radio Takeover – Όσα θα δούμε στο διήμερο πάρτι
Χασάπης, του Νικολά Μπιγιόν για 3η χρονιά στο Θέατρο Αλκμήνη
Δυο πορτοκάλια για τα Χριστούγεννα, του Κωνσταντίνου Μάρκελλου στο Θέατρο εν Αθήναις
Μαρίνα Σάττι για Eurovision: «Ακόμη και αν δεν είχα χασμουρηθεί και πάλι δεν θα έβγαινα πρώτη» (vid)
Όπερα και Μπαλέτο Τσέπης: Ο κύκλος διαδραστικών παραστάσεων της ΕΛΣ επιστρέφει με Τσαϊκόφσκι
Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV
Ελληνικό Σχέδιο: Ρεμπέτικο Φεστιβάλ στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Ο ζωντανός θρύλος της techno Chris Liebing στο Oddity