Monopoli Team
16.11.2021
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Παρασκευή 1 Νοεμβρίου
Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Νάκος μάς μιλά για την ταινία “Κρέας”
Εκτός Τόνου: Το νέο έργο της ομάδας FEM TETTIX στο HGW std.
CinEd: Ανοιχτή συζήτηση για την κινηματογραφική εκπαίδευση και προβολή ντοκιμαντέρ στην Ταινιοθήκη
Βάσω Καζαντζίδη: “Ο Χρήστος Μάστορας είναι καταπληκτικός στο Υπάρχω”
Η Mastercard στηρίζει την συμπερίληψη και την ισότητα στο 65ο ΦΚΘ
To πιο ανατρεπτικό minimal chic μανικιούρ για το φθινόπωρο του ‘24
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ εξηγεί γιατί είναι ευτυχής που ξοδεύει τεράστια ποσά στο AI
Ο Θεόδωρος Κουρεντζής και η ορχήστρα Utopia στο Μέγαρο
Willem Dafoe και Robert Wilson στο Θέατρο Ολύμπια για τις “Τρεις Γυναίκες”