
Monopoli Team
16.11.2021
A
A
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
25ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου: Ανακοινώθηκαν τα βραβεία
Ένα γαλλικό ντοκιμαντέρ για την ελληνική ραπ σκηνή με ΛΕΞ, Νέγρο του Μοριά και Kareem Kalokoh
Τα Marks & Spencer υποδέχονται τη νέα συλλογή για την Άνοιξη 2025
Ποιο θα είναι το εορταστικό ωράριο τις ημέρες του Πάσχα – Ποια Κυριακή θα είναι ανοικτά τα καταστήματα;
Ο Τάσος Γιαννούσης παρουσιάζει το νέο δίσκο του στο Lux Athens
Η Ταράτσα, του Ζαν-Κλοντ Καρριέρ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη στο Σύγχρονο Θέατρο
Ξεκίνησε η διανομή λογοτεχνικών βιβλίων στα σχολεία – 19 ψηφιακά βιβλία επίσης διαθέσιμα
O Δημήτρης Μυστακίδης «ξορκίζει τα σκοτάδια» στον Σταυρό του Νότου
Midnight Bach: Η βιολονίστα Ίρις Λουκά για μια κατανυκτική συναυλία στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός»
«Θησαυροί Ταινιοθηκών»: Εμβληματικές ταινίες από πέντε χώρες σ’ ένα ξεχωριστό αφιέρωμα της Ταινιοθήκης της Ελλάδος