MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Dali Cybernetics: Μία εμπειρία εμβύθισης στο σύμπαν του σπουδαίου ζωγράφου στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 18/10/2024 έως 30/11/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
Ένα εύθραυστο θαύμα: Φωτογραφική έκθεση του Χάρη Κακαρούχα στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»
Από 07/11/2024 έως 24/11/2024
Αρχαία Ελλάδα: Ένα εντυπωσιακό θεματικό πάρκο έρχεται στο Ολυμπιακό Κέντρο Γουδί
Από 05/10/2024 έως 15/12/2024
Γιάννης Γαΐτης – Γαβριέλλα Σίμωσι: Επιλεγμένα έργα των δύων σπουδαίων καλλιτεχνών στην Γκαλερί Σκουφά
Από 14/11/2024 έως 14/12/2024
Γυναίκες των Κυκλάδων μέσα στον χρόνο: Μια έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Από 07/10/2024 έως 31/05/2025
Δίχως αυτολογοκρισία: Ο Πέτρος Καραβέβας ζωγραφίζει την ανθρώπινη φύση στην γκαλερί Contemporary Athens
Από 07/11/2024 έως 30/11/2024
Δημοκρατία: Η τέχνη συνομιλεί με την πολιτική ιστορία της Νότιας Ευρώπης σε μια έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη
Από 11/07/2024 έως 02/02/2025
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Η Gagosian παρουσιάζει την πρώτη ατομική έκθεση της Sarah Crowner στην Αθήνα
Από 14/11/2024 έως 18/01/2025
Η Τέχνη σε Χρυσό στο Μουσείο Μπενάκη
Από 13/11/2024 έως 27/04/2025
Κυκλαδίτισσες - Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων: Μοναδικά έργα "ταξιδεύουν" στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 12/12/2024 έως 04/05/2025
Κωνσταντίνος Κακανιάς: Συναντώντας την κυρία Τεπενδρή μέσα από μια "Θεϊκή Διαταραχή Προσωπικότητας"
Από 23/10/2024 έως 21/12/2024
Μηχανισμοί [δια]προσωπικών συνδέσεων: Έκθεση της Βάλλυς Νομίδου στην αίθουσα Τέχνης Έκφραση – Γιάννα Γραμματοπούλου
Από 31/10/2024 έως 30/11/2024
Νομίζω πως σ’ έφτιαξα στο μυαλό μου: Έκθεση της Νίνας Παπακωνσταντίνου στη Citronne Gallery
Από 31/10/2024 έως 07/12/2024
Το Βλέμμα: 140 αδημοσίευτα έργα του Γιάννη Μετζικώφ στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Από 18/11/2024 έως 11/01/2025
Φρόνηση & Πάθος: Έκθεση του Δημήτρη Παπαδόπουλου στο Κέντρο Τεχνών Μετς
Από 21/11/2024 έως 14/12/2024
Φυσάει ο Χρόνος στα Όνειρα: Ζωγραφική έκθεση της Κάτιας Βαρβάκη στην γκαλερί Αστρολάβος-Δεξαμενή
Από 01/11/2024 έως 30/11/2024
Χθόνιο Φως. Πώς η κεραμική τέχνη συνομιλεί με το σήμερα, στο Λόφος art project
Από 01/11/2024 έως 31/12/2024
εγκατάσταση

Abrosexual: Η εγκατάσταση του Κωνσταντίνου Κωτσή στο ATOPOS cvc

Το ATOPOS cvc παρουσιάζει, στο πλαίσιο του «#RevoltingBodies / Έκθεση I», την εγκατάσταση του Κωνσταντίνου Κωτσή, «Abrosexual», μια εισαγωγή στη συλλογή του συλλέκτη Θέμη Ραγιά.

Monopoli Team

Στο πλαίσιο του #RevoltingBodies / Έκθεση I ο καλλιτέχνης Κωνσταντίνος Κωτσής παρουσιάζει, στις 17 – 20 και 24 – 26 Νοεμβρίου, στον ATOPOS την εγκατάσταση «Abrosexual».

«Abrosexual»: Χαριτωμένα αντικείμενα ως φορείς ευμετάβλητων νοημάτων

Ο καλλιτέχνης μας εισαγάγει στη συλλογή του συλλέκτη Θέμη Ραγιά. Το «cabinet of curiosities» (συλλογή αξιοπερίεργων πραγμάτων) του Ραγιά αποτελείται από διακοσμητικά αντικείμενα που φέρουν -ή αποτελούν τα ίδια- σύμβολα και εμβλήματα. Αυτά τα «objets d’art» αντλούν από την παραδοσιακή τέχνη, έχουν όμως παραχθεί μαζικά καθώς απευθύνονται κυρίως στην τουριστική αγορά. Ως εκ τούτου η συλλογή του Ραγιά είναι γεμάτη από συμβολισμούς και έννοιες που συνδέονται με το κυρίαρχο εθνικό αφήγημα στην Ελλάδα, από τον μεσοπόλεμο και μετά.

Ο όρος Abrosexual ως τίτλος της έκθεσης, παρουσιάζει τη συλλογή ως ένα σύνολο από χαριτωμένα και κομψά αντικείμενα, τα οποία είναι ταυτόχρονα φορείς ρευστών και ευμετάβλητων νοημάτων.

Ο καλλιτέχνης επιμελείται τη συλλογή στο πλαίσιο του #RevoltingBodies / Έκθεση I, επιχειρώντας να σχηματοποιήσει το ενδιαφέρον που μοιράζεται με τον συλλέκτη Θέμη Ραγιά, αναφορικά με την πτωτική τροχιά που διαγράφουν τα σύμβολα σε βάθος χρόνου.

Σε συνέχεια της πρακτικής που ακολουθεί, ο καλλιτέχνης σχεδίασε μια κατασκευή ειδικά για τις ανάγκες του χώρου. Η κατασκευή διευκολύνει στο να παραταχθούν και να παρουσιαστούν τα αντικείμενα της συλλογής. Ως συνολικό αποτέλεσμα η εγκατάσταση που προκύπτει, ενσαρκώνει το διάλογο ανάμεσα στον καλλιτέχνη και τον συλλέκτη.

Σχετικά με την καλλιτέχνη:

Ο Κωνσταντίνος Κωτσής (γεν.1989, Αθήνα), είναι απόφοιτος του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών στο Τμήμα Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έχει επίσης παρακολουθήσει μέρος των σπουδών του στο UFR Arts, Philosophie, Esthétique τμήματος του πανεπιστημίου Paris 8 στο Παρίσι. Αναπτύσσει την έρευνα του και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του για τις κατασκευές.

Έργα του έχουν εκτεθεί σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με πιο σημαντικές από αυτές: Unhappy Monuments (2020, ΟΠΑΝΔΑ & ARTWORKS, Πάρκο Ελευθερίας, Αθήνας) Αστερισμοί στο Χώμα (2018, NEON, Κτίριο Αρχαιολογικής Συλλογής Κουφονησίου, Άνω Κουφονήσι), Η Ακρόπολη στο Βυθό (2018, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, Αίθουσα “Νίκος Κεσσανλής”, Αθηνά), Notes On Division, The Kids Want Communism Third Instalment (2017, Μουσείο Bat Yam, Ισραήλ), Στο στόμα του λύκου να πεθάνει να πεθάνει (2014, Σπίτι της Κύπρου, Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας, Αθηνά). Στην πρώτη του ατομική έκθεση In Standing Waters (2021, CLOSING SOON, Αθήνα) εξερεύνησε το πως κατασκευάζεται μια μετάβαση στο δημόσιο χώρο.

Έργα από τη συλλογή του Θέμη Ραγιά έχουν επίσης παρουσιαστεί:

«The Non-Existent Hand» Remap 3, Hotel Galini, 2011 (επιμέλεια: Κώστας Σαχπάζης), «Ο Μαγικός Κύκλος», Γκαλερί Loraini Alimantiri – gazonrouge, 2012 (επιμέλεια: Λωραίνη Αλιμαντίρη & Χριστόφορος Μαρίνος), «Hell As Pavilion», Palais De Tokyo, Paris, 2013 (επιμέλεια: Νάντια Αργυροπούλου), «In Praise of Chance and Failure», Family Business gallery, Chelsea, New York City, 2013 (επιμέλεια: Maurizio Cattelan & Massimiliano Gioni), «At Table and in Bed», Andreas Melas & Helena Papadopoulos Gallery, 2013.

”The desire of freedom: Η τέχνη στην Ευρώπη μετά το 1945: πέρα από τα σύνορα, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης – MOMus, 2013 (επιμέλεια: Ντένης Ζαχαρόπουλος, Αλέξιος Παπαζαχαρίας), Σπύρος Παπαλουκάς: Σχέδια και μελέτες από ιδιωτικές συλλογές, Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης (ΜΙΕΤ) – Μέγαρο Εϋνάρδου, 2019-20 (επιμέλεια: Μάρκος Καμπάνης), ”Kάτι το πολύ “Ωραίον”, γκαλερί ELika, 2016 (επιμέλεια: Έλλη Κανάτα).

[relart 1]

Το πρότζεκτ #RevoltingBodies προβάλλεται και ψηφιακά στον ιστότοπο revoltingbodies.gr.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κωνσταντίνος Κωτσής
Χώρος: ATOPOS cvc, Σαλαμίνος 72, Αθήνα.
Διάρκεια Έκθεσης: 17 - 20 και 24 - 26 Νοεμβρίου
Είσοδος: Είσοδος Ελεύθερη
Πληροφορίες Χώρου: ATOPOS cvc, Σαλαμίνος 72, Αθήνα. Τηλ: +30 210 8838151 και e: [email protected] | Απαραίτητη η κράτηση θέσεων: https://atopos.gr/
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ