Το έργο του Ρώσου συγγραφέα Αλεξάντερ Γκέλμαν με τίτλο “Πρόσωπο με Πρόσωπο” κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου στο θέατρο Μορφές Έκφρασης, με την σκηνοθετική σφραγίδα του Γιάννη Διαμαντόπουλου.
Ο Συγγραφέας και η Υπόθεση του έργου:“Δεν με πληρώνουν για να είμαι σύζυγος και πατέρας” αγανακτεί ο Αντρέι, ενώ η Νατάσα του απαντά “Να σε βλέπω να βγαίνεις από το γυαλιστερό σου αυτοκίνητο, να παίζεις με τα κλειδιά σου γεμάτος από το Εγώ σου, και να περπατάς λες και δεν έχεις καμία έννοια σε αυτό τον κόσμο. Σου μιλάω πολύ ειλικρινά Αντρέι, θα μπορούσα να σε είχα σκοτώσει επιτόπου εκείνη τη στιγμή.”
Ο πολιτικός μηχανικός Αντρέϊ Γκλάντκοφ, είναι στέλεχος σε μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες, ενώ η Νατάσα Γκλάντκοφ εργάζεται ως βιβλιοθηκάριος. Μέσα από τις συγκρούσεις του ζευγαριού, αναδεικνύεται η γραφειοκρατική και διεφθαρμένη πραγματικότητα που τους περιβάλλει, διαποτίζοντας κάθε πτυχή της ύπαρξής τους. Οι δεσμοί αγάπης ανάγονται σε πελατειακές σχέσεις, η προσωπική ζωή παραδίδεται στην επαγγελματική ανέλιξη, τα όνειρα γίνονται εφιάλτες και η αθωότητα ακρωτηριάζεται στο βωμό της φιλοδοξίας.
Ένας άντρας και μια γυναίκα, αφήνουν τις εγωιστικές τους βλέψεις να τραυματίσουν ανεπανόρθωτα το παιδί τους, αντικρίζοντας ο ένας στο πρόσωπο του άλλου, την πιο φρικτή τους αλήθεια.
Τι θα απομείνει μετά την καταστροφή; Τι θα μείνει ζωντανό μέσα στις στάχτες; Μπορεί κάποιος μέσα σε μια νύχτα να βρει τις απαντήσεις για τις αξίες της ζωής, να βρει τον άνθρωπο μέσα του, και να σώσει την ψυχή του;
Ο Ρώσος συγγραφέας Alexander Gelman, έχοντας την εμπειρία της σοβιετικής τεχνοκρατίας και διαπλοκής, αποτυπώνει με σφοδρό ρεαλισμό την εισβολή της οικονομικής σφαίρας στη προσωπική ζωή. Η διεισδυτική του ματιά, καθιστά το έργο του άκρως επίκαιρο και επικριτικό, έναντι σε μια πραγματικότητα που έχει απωλέσει κάθε ευαισθησία. Ο Gelman καταφέρνει να δημιουργήσει και να εξετάσει την σύγκρουση των συμφερόντων, στην πιο μικρή δυνατή ομάδα, στην πυρηνική οικογένεια.