Το βιογραφικό φιλμ «Ο Οίκος Gucci» ξετυλίγει το νήμα της διάσημης ιταλικής οικογένειας στη διάρκεια 30 σχεδόν ετών και με αφορμή το συγκλονιστικό γεγονός της δολοφονίας του Μαουρίτσιο Γκούτσι από την πρώην σύζυγό του Πατρίσια, ο Ρίντλεϊ Σκοτ βρίσκει την ευκαιρία να πλάσει ένα πλήρες, δηκτικό και σπαρταριστό σχόλιο για την λάμψη της ματαιοδοξίας και τη διαβρωτική ικανότητα του χρήματος πάνω στον κόσμο της μόδας.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η «Πράσινη θάλασσα» της Αγγελικής Αντωνίου έχει το ατού της διασκευής ενός γνωστού μυθιστορήματος (το «Για να δει τη θάλασσα» της Ευγενίας Φακίνου) που συνδέει την ιστορία μιας γυναίκας που πάσχει από αμνησία με την μαγειρική και ενισχύεται με την χημεία των πρωταγωνιστών Αγγελική Παπούλια και Γιάννη Τσορτέκη.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τα «Μικρά όμορφα άλογα» του Μιχάλη Κωνσταντάτου (η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του μετά το «Luton») ανιχνεύουν την αδιόρατη απειλή που απλώνεται πάνω από μια τριμελή οικογένεια που σε εποχή οικονομικής, πολιτικής και προσωπικής κρίσης.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Αξιόλογο το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Τάσου Γερακίνη, που με το «Ένας ήσυχος άνθρωπος» αναζητά τα όρια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας αλλά και τα σημάδια της έκρηξης βίας που καιροφυλακτεί πέρα από αυτά.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «Λούγκερ» του Κώστα Χαραλάμπους είναι μια φιλόδοξη αλλά αποτυχημένη προσπάθεια να συνδεθεί το εκτόπισμα μιας δραματικής οικογενειακής saga με την πολιτική αποτίμηση μιας χρονικής περιόδου τριάντα σχεδόν ετών.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τα «Όρια μας» είναι ένα ντοκιμαντέρ του Δημήτρη Γιατζουζάκη που περιγράφει πως ένας αθλητής με αναπηρία εμπνέει τα δύο ανήλικα παιδιά του να λάβουν μέρος σε ένα αγώνα παιδικού τριάθλου.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος το animation της Disney «Ενκάντο: Ένας κόσμος μαγικός» μας αποκαλύπτει σε ποια σημεία κρύβεται η μαγεία στη ζωή μας.
Κριτική και αίθουσες προβολής