Δεκαετία των 70ς. Τα αδέλφια Ροντόλφο και Άλντο Γκούτσι, αφεντικά του διάσημου οίκου μόδας διαφωνούν ως προς τις μελλοντικές κινήσεις τους αλλά η λύση φαίνεται να έρχεται μαζί με το γάμο του νεαρού Μαουρίτσιο, γιου του Ροντόλφο, με τη φιλόδοξη Πατρίτσια Ρετζιάνι, η οποία αποκτά όλο και πιο ενεργό ρόλο στην οικογενειακή επιχείρηση.
Family businessΟ πρώτος στόχος του Σκοτ είναι να αναδείξει το πραγματικό μέγεθος των «μυθικών» προσώπων που κρύβονται πίσω από το λαμπερό κόσμο της μόδας. Ούτε λίγο ούτε πολύ, οι Γκούτσι, σύμφωνα με το σκηνοθέτη, είναι ανθρωπάκια που κάποια στιγμή βρέθηκαν με αμέτρητα πλούτη και θεώρησαν τους εαυτούς τους βασιλιάδες ενός τόπου που χαρακτηρίζεται από την υψηλή ποιότητα, τα ευφάνταστα κοστούμια, τα πανάκριβα αξεσουάρ. Είναι προφανές ότι ο Σκοτ δεν έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση τον κόσμο αυτό, κάτι που είχατε διαπιστώσει και στην περίπτωση του φιλμ «Όλα τα λεφτά του κόσμου» όπου ο μεγιστάνας Γκέτι αρνιόταν να δώσει στους απαγωγείς του εγγονού του τα λύτρα που ζητούσαν. Ξανά ένα πραγματικό έγκλημα (η δολοφονία του Μαουρίτσιο Γκούτσι το 1995 από την πρώην σύζυγό του) γίνεται η αφορμή για να ρίξει το βιτριόλι του ο 84χρονος βρετανός στην ελίτ της Δύσης. Στόχος του τώρα είναι οι «γαλαζοαίματοι της μόδας» που ζουν σε μια παράλληλη πραγματικότητα, τυφλωμένοι από τη λάμψη της φίρμας του ονόματος τους και απορροφημένοι με τα παιχνίδια εξουσίας και τις μηχανορραφίες που τα συνοδεύουν. Η ταινία είναι ένα απολαυστικό epic οικογενειακό μελόδραμα, αλλά και μια ραφινάτη κατασκευή που συνοδεύει τη βιτριολική ματιά του σκηνοθέτη σε μια διαδρομή τριών δεκαετιών στην ιστορία των Γκούτσι. Μια ιστορία πλημμυρισμένη από έρωτα, προδοσία, παρακμή, εκδίκηση, και εν τέλει φόνου στο «ιερό όνομα των Γκούτσι». Οι Αλ Πατσίνο και Τζέρεμι Άιρονς είναι απολαυστικοί στους ρόλους των Άλντο και Ροντόλφο Γκούτσι ενώ η Lady Gaga έχει τις στιγμές της αλλά και φανερό άγχος ως προς το πώς θα αποδώσει τη σατανική Πατρίσια Ρετζιάνι.