Ο Γιώργος Ηλιόπουλος για τις Άγριες Μέλισσες: «Οφείλουμε να επανερχόμαστε στο παρελθόν για να μην ξεχνάμε»
Σε συνέντευξή του, ο Γιώργος Ηλιόπουλος μίλησε για τον “Προκόπη”, το ρόλο του στις «Άγριες Μέλισσες», τη συγγραφή θεατρικών έργων, την έλλειψη Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας στο ελεύθερο θέατρο και πολλά άλλα.
Ο Γιώργος Ηλιόπουλος ερμηνεύει τον «Προκόπη» στις «Άγριες Μέλισσες», τον κουρέα του Διαφανιού, που στην τελευταία σεζόν της σειράς πέρασε -εκείνος και πολλοί άλλοι χαρακτήρες- πολύ δύσκολα λόγω της δικτατορίας. Αν και είχε πολλά χρόνια να παίξει στην τηλεόραση, αυτή η “επιστροφή” του ήταν σίγουρα δυναμική, όπως δυναμική είναι και η δουλειά του στο θέατρο. Ήδη παίζεται το έργο του «Μαύρο κουτί» στο θέατρο «Αργώ», για τρεις Τετάρτες του Δεκέμβρη (15,22,29) θα τον βλέπουμε στη θεατρική σκηνή «Αθηναϊς» με το έργο «Πώς να καταστρέψετε τη ζωή σας» και μετά τα Χριστούγεννα θα είναι στο θέατρο «Τζένη Καρέζη» για το έργο «Πιο ζωντανό από τη ζωή».
Ο ηθοποιός μίλησε στο Gazzetta.gr για τον ρόλο του στις «Άγριες Μέλισσες» -τον «Προκόπη»- τη συγγραφή θεατρικών έργων, την έλλειψη Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας στο ελεύθερο θέατρο.
Για τη φετινή απαιτητική σεζόν στις Άγριες Μέλισσες δήλωσε: “Κάθε γύρισμα είναι καινούργιο, κάθε επεισόδιο διαφορετικό. Σαφώς και έχεις έναν μπούσουλα, αλλά οι συνθήκες είναι διαφορετικές κάθε φορά και οφείλουμε όλοι να είμαστε σε εγρήγορση για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις. Βέβαια, φέτος το πλαίσιο στο οποίο καλούμαστε να παίξουμε ξεπερνά τη μυθοπλασία. Πλέον είμαστε στο όριο του ντοκιμαντέρ. Η δράση τοποθετείται την περίοδο της δικτατορίας και αυτά που παρουσιάζουμε έχουν συμβεί στη χώρα μας πριν 50 χρόνια. Αυτό βαραίνει την ευθύνη στις πλάτες μας”.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο Gazzetta.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της