Το «Μην κοιτάτε πάνω» του Άνταμ Μακ Κέι είναι μια φευγάτη πολιτική κωμωδία που χρησιμοποιεί το μοτίβο του τέλους του κόσμου για να πει δύο- τρία παραπάνω (και ξεκαρδιστικά) πράγματα για την άπλυτα της πολιτικής, τη διαπλοκή των κυβερνώντων με την επιχειρηματική ελίτ και, κυρίως, τους μηχανισμούς εξαπάτησης των πιο ευκολόπιστων και αμόρφωτων αμερικανών πολιτών.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Στο φρέσκο και προσεχτικά επαναδιατυπωμένο «West side story» ο Στίβεν Σπίλμπεργκ υμνεί τη χαμένη αθωότητα του Χόλιγουντ και επισημαίνει το σκοτεινό υπόστρωμα μιας ιστορίας που φαινομενικά μόνο αφορά των απαγορευμένο και σαιξπηρικό έρωτα δύο νέων καθώς στην ουσία μιλά για το ρατσισμό, την ξενοφοβία και το τέλος του Αμερικανικού Ονείρου.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η νέα δημιουργία του Μάικ Μιλς έχει τίτλο «Η ζωή συνεχίζεται» κι είναι ένα ασπρόμαυρο, χαμηλόφωνο και αισθαντικό road movie με τον Χοακίν Φίνιξ που κινείται μέσα από την τρυφερή σχέση ενός ραδιοφωνικού παραγωγού με την ανήλικο ανιψιό του.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το τρυφερό «Daniel ‘16» του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου αναφέρεται σε ένα πραγματικό περιστατικό που έχει πρωταγωνιστή ένα ανήλικο γερμανό τρόφιμο σε κέντρο αγωγής και επανένταξης ανηλίκων το οποίο λειτουργεί στον Έβρο στα ελληνοτουρκικά σύνορα.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η ελληνική εμπορική κωμωδία «Black bachelor» της γνωστής σειράς είναι αυτό ακριβώς που λέει ο τίτλος της: μαύρα χάλια δηλαδή και γέλιο με το σταγονόμετρο.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος το πειραματικό ντοκιμαντέρ «Αλλού, παντού» με θέμα την περιπέτεια ενός ιρανού πρόσφυγα που φτάνει στην Αγγλία μέσω της Ελλάδας είναι ένα καλλιτεχνικό κατόρθωμα που θα γοητεύσει κυρίως τους σπουδαστές κινηματογραφικών σχολών.
Κριτική και αίθουσες προβολής