MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
23
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΣΙΝΕΜΑ

Οι ταινίες της εβδομάδας: Οι χαμένες ψυχές του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο

Τέσσερις νέες ταινίες και μια απρόσμενη επανέκδοση συνθέτουν το κινηματογραφικό μενού της τρέχουσας εβδομάδας. Φυσικά η ταινία που θα φέρει τον περισσότερο κόσμο στις αίθουσες δεν είναι άλλη από το νέο θρίλερ του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο.

author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Μονοπάτι των χαμένων ψυχών

Παρότι δεν φτάνει στο υψηλό επίπεδο των περισσοτέρων ταινιών του, το «Μονοπάτι των χαμένων ψυχών» είναι ένα φιλμ που φωτογραφίζει όλα εκείνα που αγαπά ο μεξικανός Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο και κάνει συναρπαστικό το σινεμά του. Ριμέικ ενός παλιού αμερικανικού νουάρ των 40ς μιλά για την απληστία, τον ατομικισμό και την σκοτεινή πλευρά του αμερικανικού ονείρου, με το ακαταμάχητο αφηγηματικό ύφος του σπουδαίου σκηνοθέτη.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Έρημη χώρα

Η «Έρημη χώρα» του Ιρανού Αχμάντ Μπαχραμί (μόλις η δεύτερη ταινία του που ολοκληρώθηκε γρηγορότερα από εκείνη που ξεκίνησε πρώτη) αποθεώθηκε στο Φεστιβάλ Βενετίας όπου κέρδισε δύο βραβεία και περιγράφει τα κρίσιμα ηθικά διλήμματα ενός επιστάτη σε εργοστάσιο οικοδομικών υλικών που απειλείται με λουκέτο.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Γάζα αγάπη μου

Ακόμη μια πετυχημένη φεστιβαλική ταινία υψηλών συναισθημάτων είναι η απολαυστική «Γάζα αγάπη μου» των αδελφών Ταρζάν και Αραμπ Νάσερ από την Παλαιστίνη που αφηγείται τον τρυφερό έρωτα ενός μεσήλικα ψαρά που πιάνει ένα αρχαιοελληνικό άγαλμα στα δίχτυα του για μια ράφτρα που ζει με την κόρη της στη σύγχρονη Γάζα.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Latin Noir

Το ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ «Latin Noir» του συγγραφέα και σκηνοθέτη Ανδρέα Αποστολίδη επιχειρεί ένα αποκαλυπτικό οδοιπορικό στις χώρες της λατινικής Αμερικής όπου άνθισε η αστυνομική λογοτεχνία των 70ς με οδηγό τις εκμυστηρεύσεις των σημαντικότερων λογοτεχνών του είδους.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Σκηνές από ένα γαμό

Τέλος η επανέκδοση του μπεργκμανικού «Σκηνές από ένα γαμό» αποδεικνύει περίτρανα πόσο αξεπέραστος ήταν ο σουηδός δημιουργός και πόσο επίκαιρη είναι η παρακαταθήκη που μας άφησε.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Περισσότερα από Οι ταινίες της εβδομάδας