MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Petit Plan – Europa III: Περισσότερες από 40 ευρωπαϊκές ταινίες σε δωρεάν φυσικές και διαδικτυακές προβολές

Το Φεστιβάλ ανάδειξης των ευρωπαϊκών αξιών «Petit Plan: Europa» επιστρέφει για τρίτη χρονιά, με ένα πλούσιο πρόγραμμα περισσότερων από 40 ταινιών από 18 χώρες της Ευρώπης, σε δωρεάν φυσικές και διαδικτυακές προβολές.

Petit Plan - Europa III: 40 ταινίες από 18 Ευρωπαϊκές χώρες σε δωρεάν φυσικές και διαδικτυακές προβολές
The Station In-Between (Paxmal)
Monopoli Team

Διεθνές Πανόραμα

Alice’s Daughters

(Julie Bouvelot, Denmark, 2020, 12’). Ένα ντοκιμαντέρ για τις ελπίδες και τις σκέψεις νεαρών γυναικών που θέλουν να δουλέψουν στον κινηματογράφο.

Adaptation

(Ngima Gelu Lama, Portugal, 2020, 15’). Ένα νεαρό αγόρι με κόκκινα μαλλιά θα τραβήξει την προσοχή των νταήδων λόγω της εμφάνισής του.

Anti-racism needs to be political!

(Thomas Silvert, Belgium, 2021, 5’). Ο Μουχάντ, ένας από τους ιδρυτές των Brussels Panthers, μιλάει για το έργο του κατά του ρατσισμού και των στερεοτύπων που υπάρχουν για τους μαύρους στο Βέλγιο και την Ολλανδία.

Catarina

(Pierre Amstutz Roch, France, 2021, 16’). Ένας οικονομικά κατεστραμμένος άντρας, τον οποίο τον παράτησε η γυναίκα του, θα καταστρώσει ένα σχέδιο να απαγάγει τη γυναίκα του άντρα που τον εξαπάτησε.

Ekai

(Arantza Ibarra Basañez, Spain, 2021, 20’). Ένα ντοκιμαντέρ για την ιστορία του νεαρού τρανς Εκάι Λερσούνδι, που αυτοκτόνησε το 2018 όταν δεν μπορούσε να βγάλει άκρη με την γραφειοκρατία που σχετιζόταν με την ορμονοθεραπεία του.

Emil

(Neda Radic, Croatia, 2020, 15’). Ο Εμίλ είναι ένα 12χρονο αγόρι που έχει ως είδωλο τον σύντροφο της μητέρας του. Είναι ένας μικροαπατεώνας τον οποίο τον ακολουθεί παντού ο Εμίλ προσπαθώντας να τον μιμηθεί.

Every Sunday

(Keti Papadema, Cyprus, 2021, 24’). Μια ομάδα Φιλιππινέζων οικιακών εργατριών στην Κύπρο, προετοιμάζονται για ένα διαγωνισμό ομορφιάς που διοργανώνει η κοινότητά τους, τη στιγμή που γίνεται γνωστή η αποτρόπαια υπόθεση του κατά συρροήν δολοφόνου εργατριών.

Exodus

(Lefebvre Alexandre, André Branco Ramiro, Mathieu Romée, Lionel Schramm, France, 2020, 6’). Στο μέλλον, η Γη έχει μεταμορφωθεί σε ένα εχθρικό περιβάλλον. Μια ομάδα επιστημόνων προσπαθεί να βρει μια λύση στα οικολογικά προβλήματα.

I like Spiderman, so what?

(Federico Micali, Italy, 2021, 9’). Η Κλόε είναι ένα 6χρονο κορίτσι με ένα μεγάλο πάθος: τον Σπάιντερμαν! Για την πρώτη ημέρα στο σχολείο επιλέγει μια σχολική τσάντα με τον αγαπημένο της ήρωα. Αλλά όλοι την κοιτάζουν περίεργα και αναρωτιέται: γιατί τα κορίτσια δεν μπορούν να έχουν έναν αγαπημένο υπερήρωα;

Last Words

(Laurent Rouy, Serbia, 2021, 8’). Η Λαντίνο, η Σεφαρδίτιτκη Εβραϊκή γλώσσα κοντεύει να εκλείψει. Αυτό το ντοκιμαντέρ είναι για τους 2 τελευταίους ανθρώπους που μιλούν την γλώσσα στην Σερβία, που προσπαθούν να κρατήσουν την γλώσσα τους ζωντανή.

Noxa

(Hooman Sadeglhoo, Sweden, 2021, 24’). Όταν μια γιατρός πιστεύει ότι άφησε τα χειρότερα πίσω της, όταν τελειώνει επιτέλους η θεραπεία για το καρκίνο της κόρης της, έρχεται η πανδημία και θα δεχτεί αφόρητες πιέσεις που θα την αναγκάσουν να πάρει τις πιο σκληρές αποφάσεις της ζωής της.

Nur and Abir

(Manu Gómez, Spain, 2021, 13’). Αυτό το καλοκαίρι είναι ιδιαίτερο, η Αμπίρ θα πάει επιτέλους στην παραλία χάρη στην καλύτερή της φίλη, την Νουρ και κρυφά από τους αυστηρούς γονείς της. Μαζί θα καταστρώσουν ένα σχέδιο χάρη στο οποίο θα εκπληρώσουν το όνειρό τους να κολυμπήσουν στην θάλασσα.

Senza Nome

(Gisella Gobbi, Italy, 2021, 10’). Μια συνηθισμένη ημέρα στο σχολείο μέσα από τα μάτια ενός 7χρονου αγοριού. Παιχνίδια, μαθήματα, σχολικά γεύματα και η επιστροφή στο σπίτι. Μια συνηθισμένη ημέρα που εξαφανίζεται όπως τα όνειρα του νεαρού πρωταγωνιστή.

You Are Not a Kiwi

(Maria Saveleva, Estonia, 2020, 6’). Ο κ. Notakiwi θέλει να είναι μέλος της κοινότητας. Αλλά είναι έτοιμη η κοινωνία να δεχτεί κάτι το διαφορετικό;

Nur and Abir

Τμήμα Ευρωπαϊκές Αξίες

Amerigo And The New World

(Laurent Crouzeix, Luis Briceno, France, 2019, 14’). Οι Ευρωπαίοι βάφτισαν την Αμερική σύντομα μετά την «ανακάλυψή» της. Πώς έγινε αυτό ακριβώς; Μια ανασκοπή στα fake news της εποχής, την περίοδο που η τυπογραφία ήταν στις αρχές της.

Bee or not to be

(Pau Enric Serra, Joan Bover, Spain, 2021, 25’). Πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς τους επικονιαστές; Το ντοκιμαντέρ θα απαντήσει σε αυτό το ερώτημα.

Changing Room

(Izzy Argent, UK, 2021, 4’). Η εμπειρία μιας γυναίκας σε μια δημοτική πισίνα και τα θέματα που έχει για το σώμα της και την αυτοεκτίμησή της έρχονται στην επιφάνεια.

Eggshell

(Ryan William Harris, Ireland, 2020, 14’). Η ζωή του Τζόι είναι μια συνεχής μεταβολή μεταξύ της παιδικής του φαντασίας και της σκληρής πραγματικότητας των Ιρλανδικών προαστίων. Αφού θα φτιάξει ένα ρομπότ για να προστατευτεί από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στο σπίτι αλλά και εκτός σπιτιού, ο Τζόι θα αναγκαστεί σύντομα να ενηλικιωθεί.

In Nature

(Marcel Barelli, Switzerland, 2021, 5’). Στην φύση ένα ζευγάρι είναι πάντα ένα αρσενικό και ένα θηλυκό. Όχι πάντα! Ένα ζευγάρι μπορεί να είναι και ένα θηλυκό με ένα άλλο θηλυκό ή ένα αρσενικό με ένα άλλο αρσενικό. Μπορεί να μην το γνωρίζατε αλλά η ομοφυλοφιλία δεν είναι μια υπόθεση των ανθρώπων μόνο.

Looking for a home

Rashad Alhindi, Germany, 2020, 15’). Οι Γερμανοί μετανάστες δεν λαμβάνουν πάντα την φιλοξενία της κοινωνίας. Ως αποτέλεσμα, είναι διχασμένοι μεταξύ της γερμανικής ταυτότητας και αυτή του «ξένου».

Near Our Border

(Martina Troxler, Germany, 2021, 22’). Ένας αγρότης είναι μάρτυρας βίαιων επαναπροωθήσεων κοντά στα σύνορα Κροατίας-Βοσνίας.

ROCky

(Dani Seguí, Spain, 2020, 11’). Ο Ροκ έχει αποφασίσει ότι το νούμερο που θα κάνει στην παράσταση του σχολείου στο τέλος της χρονιάς θα είναι από το αγαπημένο του μιούζικαλ. Αλλά η διευθύντρια του σχολείου δεν έχει σκοπό να το επιτρέψει.

The Station In-Between (Paxmal)

(Sven Schnyder, Switzerland, 2021, 19’). Δύο γκέι άντρες θα ξεκινήσουν ένα ταξίδι με το τρένο μετά το χαμό του φίλου τους από μια ομοφοβική επίθεση.

Where Were You?

(María Trénor Colomer, Spain, 2020, 20’). Αυτή η μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων μας προτρέπει να αναλογιστούμε την οικουμενική πραγματικότητα που αποτελεί η βία κατά των γυναικών και οι διάφορες μορφές της: καθημερινή, έμμεση ή βάναυση βία. Όλες όμως τρομαχτικές. Όλες απαράδεκτες.

At The Airport

Ελληνικό Διαγνωστικό

At The Airport/ Στο Αεροδρόμιο

(Michalis Mathioudakis, Greece, 2021, 23’). Σε ένα μικρό ελληνικό νησί, ο Προκόπης είναι ο μοναδικός υπάλληλος του τοπικού αεροδρομίου.

As if underwater/Όπως θα συνέβαιναν μέσα στο νερό

(Anthi Daoutaki, Greece, 2020, 18’). Η ταινία είναι το πορτρέτο της Ήρας, μιας τριανταπεντάχρονης γυναίκας. Το σπίτι της είναι ο κόσμος της, ένας κόσμος μαγικός, και η μοναξιά της είναι γεμάτη αντικείμενα. Η Ήρα ξεχνιέται στην καθημερινή ρουτίνα της και χάνεται στο σύμπαν του μυαλού της. Η δυσκολία της να προσαρμοστεί στα κοινωνικά πρότυπα σχετικά με το φύλο και μία περίεργη συνάντηση με έναν κοσμηματοπώλη, την οδηγούν να αγοράσει μια βέρα. Το δαχτυλίδι δίνει ζωή σε μια φανταστική σχέση, φευγαλέα σαν όνειρο. Καθώς η σχέση τελειώνει, η Ήρα επιστρέφει στην καθημερινότητά της.

Bella Bimba

(George Leontakianakos, Greece, 2021, 30’). Αφού ξεπέρασε μια σειρά από προσωπικές και πρακτικές προκλήσεις, μια δυναμική και δημιουργική δασκάλα μουσικής, καταφέρνει να οδηγήσει τους μαθητές της στον διεθνή διαγωνισμό σχολικής χορωδίας.

Dakar

(Stelios Moraitidis, Greece, 2020, 12’). Το 1978, ανήμερα των γενεθλίων του, ο Σταύρος σχεδίαζε να αρραβωνιαστεί τη Ματούλα. Αντ’ αυτού, όμως, έφυγε στο πρώτο του μπάρκο. Σαράντα δύο χρόνια αργότερα, τη μέρα των γενεθλίων του, ο Σταύρος περιπλανιέται στην πόλη μονάχος. Είναι η μέρα που δεν του αρέσει να μιλάει, η η μέρα που προτιμά να σκέφτεται πώς θα ήταν η ζωή του αν είχε πάρει άλλες αποφάσεις.

Flik Flok

(Angeliki Pardalidou, Greece, 2021, 14’. Ένα ζευγάρι. Μια ξεχωριστή βραδιά. Δείπνο. Κρασί. Θα εξελιχθεί το βράδυ όπως το έχουν φανταστεί;

Mea Filia

(Christine Tsakmaka, Greece, 2020, 12’). Η Αντιγόνη και ο Στέφανος προσπαθούν να δημιουργήσουν τη δική τους οικογένεια. Παράλληλα, η Αντιγόνη έρχεται κοντά με τη μικρή Δανάη, ένα πεντάχρονο κοριτσάκι που μένει στο ορφανοτροφείο που διευθύνει.

Per Aspera

(Nika Lominatze, Greece, 2021, 5’). Μια ματιά στη ζωή περίεργων πλασμάτων από ένα άλλο σύμπαν.

Pola/Πόλα

(Natalia Lampropoulou, Greece, 2020, 10’). Μια μεσήλικη γυναίκα, η οποία διατηρεί ροζ γραμμή ώστε να υποστηρίξει οικονομικά την παραπληγική κόρη της. Ένα τηλεφώνημα από τον γιο της θα αναστατώσει την ρουτίνα της παραμονής Χριστουγέννων.

Rosa Kairo/ Ρόζα Κάιρο

(Jacques Simha, Greece, 2020, 15’). Ένα ακόμα “αντίο” υπογραμμίζει και συνιστά την απόσταση ανάμεσα στα πρόσωπα που κατοικούν, αποχαιρετούν κι επισκέπτονται ένα κοινόβιο στην καρδιά της Αθήνας.

Sexual Distancing

(Dimitris Asproloupos, Greece, 2021, 17’). Ο Κώστας και ο Αντώνης είναι και νιώθουν μόνοι. Μιλάνε με βιντεοκλήσεις κάθε μέρα για χαζομάρες εκφράζοντας τις καταπιεσμένες, λόγω της καραντίνας, ανάγκες τους. Κάνουν βουτιές στο παρελθόν, γυμνάζονται και κοροϊδεύουν ο ένας τον άλλο καθώς περιμένουν να τελειώσει η πανδημία του covid-19.

Sexual Distancing

Soul Food

(Nikos Tseberopoulos, Greece, 2021, 24’). Στην ανάγκη που έχει να ανήκει, ένας νεοφερμένος και ευαίσθητος έφηβος, μετεωρίζεται ανάμεσα στην κουλ παρέα της γειτονιάς του και την «περίεργη» σαραντάρα γειτόνισσά του.

The meaning of August/ Το νόημα του Αυγούστου

(Manos Papadakis, Greece, 2020, 27’). Ο Αντρέας πρέπει να προσέχει το σπίτι και τον σκύλο του αφεντικού. Το σκυλί είναι άγριο και το σπίτι πολυτελές. Οι συνάδελφοι από το εργοστάσιο ζηλεύουν. Το σκυλί λέγεται Λέμπεν και έχει τα δικά του σχέδια.

The Saint/ Η Αγία

(Vasilis Stavropoulos. Greece, 2021, 15’). H Δόμνα, διακεκριμένη ποιήτρια και ακαδημαϊκός, πλησιάζοντας τα 85, έρχεται πιο κοντά στο μεγαλύτερό της όνειρο. Είναι προτεινόμενη για το Νόμπελ Λογοτεχνίας. Παράλληλα, ο εγγονός της Γιώργος περιμένει δίδυμα. Όταν η ζωή του βρεθεί σε κίνδυνο, η Δόμνα θα απευθυνθεί για ακόμα μια φορά στην αγαπημένη της «Αγία». Είναι δυνατόν η προσευχή να γίνει αμφίδρομη;

TolisLive or (Toronto) / ΤόληςLive ή (Τορόντο)

(Alexandros Rellos, Greece, 2020, 23’). Ένας ηλικιωμένος πρώην τραγουδιστής αποφασίζει να επιστρέψει στην καριέρα του στο σκυλάδικο, αλλά έρχεται αντιμέτωπος με το παρελθόν του, τις επιλογές που τον σημάδεψαν και το Τορόντο.

Wasted Milk/ Πικρό Γάλα

(Alkiviadis Papadopoulos, Katerina Adamidou, Greece, 2021, 20’). Η τριαντάχρονη Μαριάννα επιστρέφει στο σπίτι των γονιών της μετά από χρόνια, λόγω του ετοιμοθάνατου πατέρα της. Τραυματικές αναμνήσεις από την παιδική της ηλικία επανέρχονται, καθώς οικογενειακά μυστικά αποκαλύπτονται.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Οι ταινίες προβάλλονται με ελληνικούς υπότιτλους.
Όλες οι προβολές είναι δωρεάν και η είσοδος στις φυσικές προβολές γίνεται μετά από επίδειξη του πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης.

 

Περισσότερα από Cine News