Ποια είναι η… «πράσινη» – περιβαλλοντική πλευρά του Μετρό της Αθήνας
Ποια είναι η «πράσινη» και «περιβαλλοντική» διάσταση του μεγαλύτερου δημόσιου έργου υποδομής που υλοποιείται στην Ευρώπη.
Μπορεί η προώθηση των πρόδρομων εργασιών ή και των βασικών, ιδίως η εκκίνηση αυτών που σχετίζονται με την «είσοδο» του μετροπόντικα από το εργοτάξιο στην Κατεχάκη και στο Γαλάτσι, η οποία εκτιμάται ότι θα συμβεί το προσεχές διάστημα (νωρίτερα, ίσως και εντός Φεβρουαρίου εκκινήσουν εκσκαφές της «εισόδου» στην Κατεχάκη), να αποτελούν το πλέον «καυτό» ζήτημα αναφορικά με την κατασκευαστική πρόοδο για την Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ωστόσο, υπάρχουν και άλλες ενδιαφέρουσες διαστάσεις.
Ανάμεσα στις οποίες, όπως σημειώνεται και από τον αρμόδιο φορέα της «Αττικό Μετρό» και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ξεχωρίζει η… «πράσινη» και «περιβαλλοντική» διάσταση του μεγαλύτερου δημόσιου έργου υποδομής που υλοποιείται στην Ευρώπη, ύψους 1,5 δισ. ευρώ από την κοινοπραξία «ΑΒΑΞ – GHELLA SpA – ALSTOM Transport», με ορίζοντα ολοκλήρωσης μέσα στα επόμενα 8 χρόνια.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Insider.gr