ΝΕΑ
#SupportIsEverything: Η Adidas υμνεί το γυναικείο στήθος και την ποικιλομορφία του στην νέα της καμπάνια
«Το καλύτερο μέρος του workout σου δεν θα έπρεπε να είναι αυτό που βγάζεις το σουτιέν σου», λέει η Adidas και κυκλοφορεί μία συλλογή που ανατρέπει τα δεδομένα.
Monopoli Team
11.02.2022
Οι περισσότερες δεν γνωρίζουμε το νούμερό μας, όταν έρχεται η ώρα να αγοράσουμε αθλητικά σουτιέν. Υπολογίζουμε στο περίπου, συνήθως, ενώ πολλές φορές αγοράζουμε χωρίς καν να τα δοκιμάσουμε. Και καταλήγει άβολο – πόσες φορές έχουμε πάει γυμναστήριο για να δούμε ότι η στήριξη δεν είναι αυτή που θα θέλαμε, ή πως πιεζόμαστε αρκετά;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBad Bunny όπως Brad Pitt: O ράπερ βάζει το καλύτερό του φόρεμα για τον Jacquemus12.09.2018
«Το καλύτερο μέρος του workout σου δεν θα έπρεπε να είναι αυτό που βγάζεις το σουτιέν σου», λέει η Adidas. Αυτή είναι μία μεγάλη αλήθεια. Είναι, επίσης, ο κεντρικός άξονας της νέας καμπάνιας του brand, το οποίο σχεδίασε μία σειρά sports bras με πραγματικό feedback από γυναίκες και δοκιμάστηκε από αθλήτριες στο studio, το τρέξιμο και κάθε είδους προπόνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑLove On the Edge: Η Rihanna φέρνει τον Άγιο Βαλεντίνο με τη νέα σειρά Savage x Fenty και διάσημους guest12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Bobby Broom συναντά τον Γιώργο Κοντραφούρη στο Half Note Jazz Club
Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Γιάννης Λαμπρόπουλος
Dreams, Fame and the Savage: Έκθεση των Kalup Linzy και James Franco στην γκαλερί The Breeder
Περιμέναμε 10 χρόνια τον «Λυκάνθρωπο» – αλλά άξιζε τον κόπο
Όταν έκλαψε ο Νίτσε, σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση και Νίκου Χατζόπουλου στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Η Ποιητική της Ευαλωτότητας: Η εικαστικός Penny Siopis σε μια συζήτηση με την Κατερίνα Γρέγου στο ΕΜΣΤ
Η πόλη ή πώς να κοιμηθείτε ήσυχα, του Παναγιώτη Γκιζώτη στο Θέατρο 104
Ερωτικό Μανιφέστο, του Ιωάννη Μακρόπουλου στο Θέατρο Φούρνος
Υπόστεγο: Νέο single της Νατάσσας Μποφίλιου από το Κάτι Καίγεται
Brown Hotels Greece: Διπλή υποψηφιότητα στα βραβεία World’s Best Awards 2025 του Travel + Leisure