
Monopoli Team
24.02.2022
Η λαμπερή ηθοποιός μπήκε στη βιομηχανία της ομορφιάς. Η 37χρονη σταρ ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι θα λανσάρει τη δική της σειρά περιποίησης της επιδερμίδας. Το όνομα του brand θα είναι «The Outset» και έχει πλέον δικό του site αλλά και Instagram. Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας των προϊόντων είναι 1 Μαρτίου 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Σκάρλετ Γιόχανσον μέσα από 10+1 αξέχαστες ερμηνείες της12.09.2018
Η Johansson δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήμουν το πρόσωπο πολλών διάσημων brands καθ΄ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες. Ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που να είναι αληθινή για μένα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBella Hadid: Το beauty hack που κάνει πάντα πριν το catwalk12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
O Θοδωρής Αθερίδης μας καλεί να αναζητήσουμε τον δικό μας «Λόγο ύπαρξης»
Πολύκαρπος Πολυκάρπου: Το Θέατρο Νέας Ιωνίας απόπνεε την αίσθηση του καινούργιου
(Early) Pancake Day: Δοκιμάσαμε τα πιο νόστιμα pancakes – και τα προτείνουμε
Life and Other Problems: Ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή, τον θάνατο και ό,τι ενδιάμεσο υπάρχει
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που θα δούμε αυτό το Σαββατοκύριακο στην TV
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 22 & 23 Φεβρουαρίου 2025
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν στην πόλη αυτό το ΣΚ;
Η διόρθωση ΙΙ: Το έργο του βραβευμένου χορευτή-χορογράφου Κωνσταντίνου Παπανικολάου στο Vetrinas5
Ίδρυμα Γουλανδρή: Η τέχνη συναντά την ενσυνειδητότητα του τάι τσι τσουάν σε νέα βιωματική δράση