
Monopoli Team
24.02.2022
A
A
Η λαμπερή ηθοποιός μπήκε στη βιομηχανία της ομορφιάς. Η 37χρονη σταρ ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι θα λανσάρει τη δική της σειρά περιποίησης της επιδερμίδας. Το όνομα του brand θα είναι «The Outset» και έχει πλέον δικό του site αλλά και Instagram. Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας των προϊόντων είναι 1 Μαρτίου 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Σκάρλετ Γιόχανσον μέσα από 10+1 αξέχαστες ερμηνείες της12.09.2018
Η Johansson δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήμουν το πρόσωπο πολλών διάσημων brands καθ΄ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες. Ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που να είναι αληθινή για μένα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBella Hadid: Το beauty hack που κάνει πάντα πριν το catwalk12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Bella Ciao#23: Το τρίγωνο του θανάτου
Αλκίνοος Ιωαννίδης: «Η τραγωδία των Τεμπών είναι ξεκάθαρα έγκλημα. Ξεχείλισε το ποτήρι»
Πανελλήνιες 2025: Κινητό τηλέφωνο και διάβασμα – «Φίλος ή εχθρός»;
Αλλάζουν οι ώρες κοινής ησυχίας – Ποιες είναι και τι δεν επιτρέπεται
Γιαγιάδες: Η παράσταση του Γιώργου Καλογερόπουλου επιστρέφει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Vamvakou Revival: Απρίλιος με άρωμα Πασχαλιάς στη Βαμβακού
Ο Κώστας Τριανταφυλλίδης στον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός
Stella Bossi: Από το KitKat στα decks του Oddity
Έκθεση «εκ του λάμπω – Τα Λαμπριάτικα» στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο
Kino Athens: Ανοιχτό κάλεσμα υποβολής ταινιών για το 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Ανεξάρτητου Κινηματογράφου της Αθήνας