
Monopoli Team
24.02.2022
A
A
Η λαμπερή ηθοποιός μπήκε στη βιομηχανία της ομορφιάς. Η 37χρονη σταρ ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι θα λανσάρει τη δική της σειρά περιποίησης της επιδερμίδας. Το όνομα του brand θα είναι «The Outset» και έχει πλέον δικό του site αλλά και Instagram. Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας των προϊόντων είναι 1 Μαρτίου 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Σκάρλετ Γιόχανσον μέσα από 10+1 αξέχαστες ερμηνείες της12.09.2018
Η Johansson δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήμουν το πρόσωπο πολλών διάσημων brands καθ΄ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες. Ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που να είναι αληθινή για μένα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBella Hadid: Το beauty hack που κάνει πάντα πριν το catwalk12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Free City: Όσα κάνουμε αυτή την εβδομάδα στην Αθήνα, με ελεύθερη είσοδο
Ο Τόρνος, για 3η χρονιά στο Θέατρο OLVIO
Για τον Νικόλα Βαγιονάκη, η Paranoia, το πιο βιωματικό έργο του Μωπασσάν είναι ένας καθρέφτης για το ανθρώπινο είδος
Βαδίζοντας στο τεντωμένο σχοινί της ανθρώπινης ύπαρξης
Πώς να αξιοποιήσουμε το τσουρέκι που περίσσεψε μετά το Πάσχα – Ένα λαχταριστό εκμέκ με zero waste διάθεση
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Τρίτη 22 Απριλίου
5ο Patras Art Festival: Ένα φεστιβάλ σύγχρονου χορού στην καρδιά της Πάτρας
Έφυγε από τη ζωή ο Πάπας Φραγκίσκος – Η ανακοίνωση του Βατικανού
Diamond Cat Expo 2025: Γάτες απ’ όλο τον κόσμο “κατακλύζουν” το Σεράφειο Μέγαρο
Λάκης Παπαστάθης: Αφιέρωμα στον σκηνοθέτη στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος