MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Dali Cybernetics: Μία εμπειρία εμβύθισης στο σύμπαν του σπουδαίου ζωγράφου στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 18/10/2024 έως 30/11/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
Ένα εύθραυστο θαύμα: Φωτογραφική έκθεση του Χάρη Κακαρούχα στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»
Από 07/11/2024 έως 24/11/2024
Αρχαία Ελλάδα: Ένα εντυπωσιακό θεματικό πάρκο έρχεται στο Ολυμπιακό Κέντρο Γουδί
Από 05/10/2024 έως 15/12/2024
Γιάννης Γαΐτης – Γαβριέλλα Σίμωσι: Επιλεγμένα έργα των δύων σπουδαίων καλλιτεχνών στην Γκαλερί Σκουφά
Από 14/11/2024 έως 14/12/2024
Γυναίκες των Κυκλάδων μέσα στον χρόνο: Μια έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Από 07/10/2024 έως 31/05/2025
Δίχως αυτολογοκρισία: Ο Πέτρος Καραβέβας ζωγραφίζει την ανθρώπινη φύση στην γκαλερί Contemporary Athens
Από 07/11/2024 έως 30/11/2024
Δημοκρατία: Η τέχνη συνομιλεί με την πολιτική ιστορία της Νότιας Ευρώπης σε μια έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη
Από 11/07/2024 έως 02/02/2025
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Η Gagosian παρουσιάζει την πρώτη ατομική έκθεση της Sarah Crowner στην Αθήνα
Από 14/11/2024 έως 18/01/2025
Η Τέχνη σε Χρυσό στο Μουσείο Μπενάκη
Από 13/11/2024 έως 27/04/2025
Κυκλαδίτισσες - Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων: Μοναδικά έργα "ταξιδεύουν" στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 12/12/2024 έως 04/05/2025
Κωνσταντίνος Κακανιάς: Συναντώντας την κυρία Τεπενδρή μέσα από μια "Θεϊκή Διαταραχή Προσωπικότητας"
Από 23/10/2024 έως 21/12/2024
Μηχανισμοί [δια]προσωπικών συνδέσεων: Έκθεση της Βάλλυς Νομίδου στην αίθουσα Τέχνης Έκφραση – Γιάννα Γραμματοπούλου
Από 31/10/2024 έως 30/11/2024
Νομίζω πως σ’ έφτιαξα στο μυαλό μου: Έκθεση της Νίνας Παπακωνσταντίνου στη Citronne Gallery
Από 31/10/2024 έως 07/12/2024
Το Βλέμμα: 140 αδημοσίευτα έργα του Γιάννη Μετζικώφ στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Από 18/11/2024 έως 11/01/2025
Φρόνηση & Πάθος: Έκθεση του Δημήτρη Παπαδόπουλου στο Κέντρο Τεχνών Μετς
Από 21/11/2024 έως 14/12/2024
Φυσάει ο Χρόνος στα Όνειρα: Ζωγραφική έκθεση της Κάτιας Βαρβάκη στην γκαλερί Αστρολάβος-Δεξαμενή
Από 01/11/2024 έως 30/11/2024
Χθόνιο Φως. Πώς η κεραμική τέχνη συνομιλεί με το σήμερα, στο Λόφος art project
Από 01/11/2024 έως 31/12/2024
εικαστικά

POST, Rethink The Future: Ομαδική έκθεση στην The Blender Gallery

Η The Blender Gallery, σε συνεργασία με το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών και την Ελληνική Κοινότητα Σικελίας Τρινακρία του Παλέρμο, παρουσιάζει την ομαδική έκθεση «POST, Rethink The Future».

Aριστερά: Demetrio Di Grado, 21cm x 29.7cm , Analogue collage. Δεξιά: Alexandros Maganiotis, from Postcards series, 10cm x 15cm , Collage and acrylic on paper
Aριστερά: Demetrio Di Grado, 21cm x 29.7cm , Analogue collage. Δεξιά: Alexandros Maganiotis, from Postcards series, 10cm x 15cm , Collage and acrylic on paper
Monopoli Team

Η The Blender Gallery έχει τη χαρά να παρουσιάζει σε συνδιοργάνωση με την Ελληνική Κοινότητα Σικελίας Τρινακρία του Παλέρμο την ομαδική έκθεση «POST, Rethink The Future». Η έκθεση σε επιμέλεια του Francesco Piazza υλοποιείται με την πολύτιμη υποστήριξη της Ιταλικής Πρεσβείας Αθηνών, του Tempo Forte και του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών.

Συμμετέχοντες εικαστικοί: Valentina Biasetti, Demetrio Di Grado, Αλέξανδρος Μαγκανιώτης, Κωνσταντίνος Πάτσιος.

Valentina Biasetti, Poiesis 6, 39cm x 39cm, Pen and collage on paper

Λίγα λόγια από τον επιμελητή της έκθεσης Francesco Piazza

«Ο όρος «Post» (Μετά) συνήθως προσδιορίζει μια χρονική θέση, αλλά είναι και ένας τρόπος του λέγειν που έχει πλέον εισέλθει στην κοινή γλώσσα. Είναι η «δημοσίευση» της ύπαρξής μας μια στιγμή μετά, αφού την έχουμε βιώσει. Γιατί κάθε φορά που περιγράφουμε την πραγματικότητα, αυτή έχει ήδη περάσει και τελικά, το «Μετά» αναφέρεται σε αυτό που έχει ήδη τελειώσει και προσχηματίζει την πιθανότητα ύπαρξης ενός «νέου» άλλου που δεν μπορούμε να φανταστούμε.

Η κοινωνία μας από τα μέσα της δεκαετίας του ‘80 έχει βρεθεί αντιμέτωπη με την έννοια του μετα-κάτι (μετα-βιομηχανικό, μετα-αποικιακό, μετα-δομικό, μετα-ιδεολογικό, μετα-ανθρώπινο κ.ο.κ.), αλλά με μια πιο προσεκτική εξέταση, σε αυτή την εμμονή για το «μετά» μπορούμε να δούμε τόσο τα σημάδια μιας γλωσσικής αδυναμίας -στη δυσκολία προσδιορισμού νεοσύστατων ιδεολογιών και πολιτιστικών κινημάτων- όσο και σε μια προσπάθεια κυριαρχίας στην κοινωνία: επειδή αυτό το πρόθεμα, φαινομενικώς αβλαβές, μας επιτρέπει να υπερυψωθούμε πάνω από το χρόνο και να παρατηρήσουμε από ψηλά ένα ερειπωμένο τοπίο.

Αυτό επιτρέπει στον άνθρωπο να αυταπατάται ότι μπορεί να ξαναεφεύρει το μέλλον του, χειραγωγώντας ακόμη και την αλήθεια, χτίζοντας μια φανταστική και αναληθή αφήγηση του κόσμου που έρχεται, ανοιχτή στα όνειρα και την ουτοπία, συνδεδεμένη με ορισμένες πτυχές της ύπαρξής μας που έχουν αλλάξει για πάντα. Η τέχνη, όπως ισχυριζόταν ο Πλάτωνας, ως «χειραγωγός της αλήθειας», μπορεί σίγουρα να συμβάλει στην οικοδόμηση αυτής της αφήγησης. Όλα όσα έρχονται μετά, δηλαδή η αναπαράσταση της πραγματικότητας είναι η ίδια, μίμηση. Το μετά είναι, δυστυχώς, η απώλεια της αθωότητας!

Είναι η συνειδητοποίηση ότι το αύριο πιθανότατα δεν θα είναι όπως το φανταζόμαστε ή όπως το επιθυμούμε.

Κonstantinos Patsios, The Kiss, 38cm x 30cm, Collage and ink on paper

Τα έργα των τεσσάρων προσκεκλημένων καλλιτεχνών εκφράζουν έναν κριτικό προβληματισμό για το σύγχρονο:

Ποιοι είμαστε και ποιοι θα είμαστε. Το κολάζ, για την ακραία συνθετική ολκιμότητά του, μαζί με την εικονογραφική έρευνα και τη χρήση της μεταφοράς ως επικοινωνιακό και αντανακλαστικό εργαλείο, επέτρεψε στους καλλιτέχνες να εκφράσουν το όραμα τους για τον κόσμο σε διάφορα επίπεδα.

Από την πιο οικεία και οικογενειακή σφαίρα εμποτισμένη με όνειρα (Biasetti), σε μια άλλη χτισμένη μέσα από αρχιτεκτονικές που κάνουν το παράδοξο το ισχυρό τους σημείο (Di Grado), σε αυτή που περιγράφει τα υπαρξιακά στάδια του ορισμού της ταυτότητάς μας (Μαγκανιώτης), σε μια άλλη στην οποία περιγράφεται μια κοινωνία ακόμα πιο εύθραυστη από μη αναστρέψιμες διαδικασίες παγκοσμιοποίησης και μεγάλα κοινωνικοπολιτικά θέματα (Πάτσιος).

Αυτές οι τέσσερις διαφορετικές προσεγγίσεις συγκλίνουν σε ένα Kοινό Έργο που αντιπροσωπεύει ένα ιδανικό σημείο σύνδεσης και αποτελείται από 4 κάρτες που μαζί, δίνουν ζωή σε μια ενιαία αφήγηση, συναφή με τα έργα που εκτίθενται. Σε κάθε καλλιτέχνη, με αλφαβητική σειρά, ανατέθηκε ένα γράμμα της λέξης POST. Biasetti P, Di Grado O, Μαγκανιώτης S, Πάτσιος Τ. Κάθε γράμμα είναι σημείο εκκίνησης και προβληματισμού με θέμα τη μνήμη, την παρούσα και την μελλοντική ζωή. Εναπόκειται στην ευαισθησία του καθενός από εμάς να εισάγει το Κοινό Έργο στον διανοητικό χώρο που προτιμά περισσότερο: στην αρχή της έκθεσης ως όργανο γνώσης ή κατά τη διάρκειά της ως στιγμή περισυλλογής ή στο τέλος, για να συνοψίσει το λεξιλόγιο του κάθε καλλιτέχνη κωδικοποιώντας τη σκέψη του»

Francesco Piazza, επιμελητής.

Όπως επισημαίνει η Susanna Sylvia Schlein, Προσωρινή Διευθύντρια του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών

«Σε αυτή την περίοδο βαθιών κοινωνικών αλλαγών και ακραίας αβεβαιότητας, η συζήτηση και ο προβληματισμός για το «Μετά» είναι αναμφίβολα κάτι εξαιρετικά επίκαιρο. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο, το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών χαιρέτισε με ενθουσιασμό αυτή την πρόταση που μας οδηγεί σε ένα ταξίδι που έχει ως στόχο να μας κάνει να αναλογιστούμε το μέλλον μας, αλλά συγχρόνως και το παρελθόν μας».

Susanna Sylvia Schlein, Σύμβουλος Α της Ιταλικής Πρεσβείας Αθηνών και Προσωρινή Διευθύντρια του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΣυλλογή Σωτήρη Φέλιου – Στέφανος Δασκαλάκης. Ζωγραφική 2013 – 2021: Έκθεση στον χώρο τέχνης «16 Φωκίωνος Νέγρη»12.09.2018

Από τη μεριά του ο Πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Σικελίας Τρινακρία δηλώνει:

«Εικοσιπέντε χρόνια μετά την ίδρυσή της, η κοινότητά μας, ξεκινά το 2022 με τη διοργάνωση της έκθεσης POST, η οποία μέσα από τη γλώσσα του κολάζ προτείνει μια προβολή στο μέλλον. Τέσσερις διαφορετικές στυλιστικές προσεγγίσεις, αξιοποιώντας τη μνήμη και το πλούσιο πολιτισμικό υπόβαθρο ανοίγουν την αυλαία τεσσάρων εξαιρετικών κόσμων».

Χαράλαμπος Τσολάκης, Πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Σικελίας Τρινακρία.

*Για την είσοδο στο χώρο της γκαλερί την ημέρα των εγκαινίων, απαιτείται πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Διάφοροι
Χώρος: The Blender Gallery, Ζησιμοπούλου 4, Γλυφάδα.
Διάρκεια Έκθεσης: 10 Μαρτίου - 30 Απριλίου
Πληροφορίες Χώρου: The Blender Gallery, Ζησιμοπούλου 4, Γλυφάδα. Τ: (+30) 213 0280 597. Email: [email protected] | www.theblendergallery.com
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ