Ασθενοφόρο
Ιλιγγιώδης ρυθμός και σπασμένα φρένα στο νέο φιλμ του Μάικλ Μπέι με τον Τζέικ Γκίλενχαλ στο βασικό ρόλο.
Υπόθεση
Ένας παρασημοφορημένος βετεράνος πεζοναύτης που ψάχνει απεγνωσμένα να βρει χρήματα για την υγεία της συζύγου του, ζητά βοήθεια από τον θετό του αδερφό και χαρισματικό εγκληματία, που σχεδιάζει τη «μεγαλύτερη ληστεία τραπεζών στην ιστορία του Λος Άντζελες». Όταν η ληστεία στραβώσει, οι δράστες κλέβουν ένα ασθενοφόρο, στο οποίο επιβαίνει ένας τραυματισμένος αστυνομικός και μια νοσοκόμα.
Ένταση στο Λος Άντζελες
Σε μια καταδίωξη υψηλής ταχύτητας μεταξύ των αστυνομικών δυνάμεων του L.A. και του ασθενοφόρου που δεν σταματά ποτέ, ο Μάικλ Μπέι («Αρμαγεδδών») πασχίζει να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή όσο πιο ψηλά γίνεται. Δεν τα καταφέρνει καλά παρότι η ιστορία που βασίζεται σε ένα δανέζικο θρίλερ του 2005 εστιάζει στο σασπένς της αμείωτης δράσης και των πολυάριθμων εφέ.
Το δυνατό ξεκίνημα που έχει κάτι από τη λάμψη της «Έντασης» του Μάικλ Μαν, δεν συνεχίζει στο ίδιο τέμπο: το θέαμα ξεχειλώνει -με τα υπερκινητικά drones να βουτάνε πάνω από γέφυρες, κάτω από αυτοκίνητα κλπ δίνοντας την αίσθηση ενός ανεξέλεγκτου λούνα παρκ- και οι χαρακτήρες μένουν μονοδιάστατοι ακόμη και όταν μια υποψία συγκίνησης απλώνεται πάνω από τη σχέση των δύο αντρών. Το ελάχιστο αλλά διασκεδαστικό χιουμοράκι κάνει την μονότονη, παρακολούθηση τούτης της έκρηξης αδρεναλίνης πιο υποφερτή.