Πρεμιέρες: Τρία ντοκιμαντέρ σε μια χορταστική βδομάδα
Πολλές ταινίες – και καλές στην πλειοψηφία τους- μετά από αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα όπου το κινηματογραφικό μενού της εκάστοτε βδομάδας δεν ξεπερνούσε τα 4 -5 νέα φιλμ.
Στο «Αντίο κύριε Χάφμαν» του Φρεντ Καβαγιέ με τους Ντανιέλ Οτέιγ, Ζιλ Λελούς και Σαρά Ζιραντό, το ανοιχτό γαλλικό τραύμα της κυβέρνησης του Βισί για την αντιμετώπιση των εβραίων στην εποχή της ναζιστικής κατοχής στο Παρίσι, γίνεται ένα λιτό δράμα με αμέτρητα ηθικά διλήμματα και πληθώρα συναισθηματικών διακυμάνσεων.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η «Βασίλισσα της κυψέλης» το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Μπλέρτα Μπασόλι από το Κόσοβο είναι μια ακαταμάχητη ιστορία γυναικείας χειραφέτησης που βασίζεται σε πραγματικά συμβάντα και θριάμβευσε στο φεστιβάλ του Σάντανς.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ο δημοσιογράφος Άρης Χατζηστεφάνου στο βραβευμένο από τους Έλληνες κριτικούς στο πρόσφατο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ντοκιμαντέρ «Τελευταίο ταξίδι» ακολουθεί τα βήματα του Καζαντζάκη στα δύο ταξίδια που έκανε ο συγγραφέας στην Ιαπωνία πριν και μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο και αντιπαραβάλει τη δύναμη του καζαντζακικού κειμένου με ποιητικές εικόνες από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το νέο animation της Dream Works έχει τίτλο «Τα κακά παιδιά» και αντλεί έμπνευση από τα βιβλία του παραμυθά Άαρον Μπλάμπεϊ που παρουσιάζουν μια αξιολάτρευτη όσο και ανατρεπτική συμμορία κακών ληστών βγαλμένων από τη μυθολογία του κινηματογραφικού τρόμου!
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «1821: Άνεμος ελευθερίας», υβρίδιο φιλμ τεκμηρίωσης και μυθοπλασίας γυρίστηκε από τον Στέλιο Χαραλαμπόπουλο με αφορμή την επέτειο των 2 αιώνων από την ελληνική επανάσταση.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Στην χολιγουντιανή κωμική περιπέτεια «Χαμένη πόλη» η Σάντρα Μπούλοκ κάνει χοντρές πλάκες ως κυνική και δύστροπη συγγραφέας εξωτικών μυθιστορημάτων δίπλα στους Τσάνινγκ Τέιτουμ και Ντάνιελ Ράντκλιφ .
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος το ντοκιμαντέρ «Το ίχνος του χρόνου» σε σκηνοθεσία Διονυσίας Κοπανά σκιτσάρει το συναρπαστικό πορτρέτο του αρχαιολόγου Γιάννη Σακελλαράκη.
Κριτική και αίθουσες προβολής