Πολλές ταινίες, μία αυστηρά ακατάλληλη
Μέσα στις 8 νέες ταινίες ξεχωρίζει μία σαν τη μύγα μέσα στο γάλα. Ο λόγος για το ανατρεπτικό slasher «Χ».
Η ταινία «Χ» του αμερικανού θιασώτη των ταινιών τρόμου Τι Γουέστ αποδεικνύει στην πράξη ότι δύο από τα πλέον παρεξηγημένα κινηματογραφικά είδη – τα slasher και οι πορνό ταινίες- μπορούν να έχουν καλλιτεχνικό εκτόπισμα αρκεί να διαθέτουν φρέσκες δημιουργικές ιδέες και να μην περιφρονούν την ψυχαγωγία του θεατή.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Στις γαλλικές «Υποσχέσεις» του Tομά Κρουιτόφ με τους Ιζαμπέλ Ιπέρ, Ρεντά Καντέμπ η σπουδαία ερμηνεύτρια υποδύεται μια ασυμβίβαστηδήμαρχομιας μικρής πόλης κοντά στο Παρίσι, αλλά την παράσταση κλέβει ο πάντα συνεπής Ρεντά Καντέμπ στο ρόλο του συμβούλου της.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το αφοπλιστικά τρυφερό και ολοζώντανο «16 φορές άνοιξη» της πρωτοεμφανιζόμενης Σουζάν Λαντόν μας θυμίζει πόσο συναρπαστικά βασανιστικά είναι τα πρώτα ερωτικά καρδιοχτύπια.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η «Πόλη και η πόλη», το πρωτότυπο ντοκιμαντέρ των Χρήστου Πασσαλή και Σύλλα Τζουμέρκα καταπιάνεται με το ανοιχτό τραύμα της εξόντωσης της εβραϊκής κοινότητας της Θεσσαλονίκης στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Στο «Copshop» οι Τζο Κάρναχαν και Τζέραρντ Μπάτλερ ακολουθούν τη συνταγή του βέβηλου χιούμορ και της φευγάτης περιπέτειας που μας πρωτοσύστησε ο Γκάι Ρίτσι.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το πολλά υποσχόμενο σκηνοθετικό ντεμπούτο της Αρασέλης Λαιμού «Αγία Έμυ» αφηγείται μια ενδιαφέρουσα ιστορία γυναικείας ενηλικίωσης που διαδραματίζεται στην Καστέλα του Πειραιά και διανθίζεται από μεταφυσικά στοιχεία.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το ντοκιμαντέρ του Σπύρου Τσιφτσή «Διόνυσος, η επιστροφή» παρουσιάζει την πλούσια διαδρομή του σημαντικού θεατράνθρωπου Θόδωρου Τερζόπουλου.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος, το «Sotos, Ζω-γράφος Αειπράγμων» είναι ένα ντοκιμαντέρ των Γιάννη Φραγκούλη, Αθανασίου Αθανάτουπου αναφέρεται στην πολυσχιδή καλλιτεχνική μορφή του Σώτου Ζαχαριάδη.
Κριτική και αίθουσες προβολής