Η Τζούλια Ρόμπερτς έχει πρωταγωνιστήσει σε αναρίθμητες ρομαντικές κωμωδίες καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας της. Σε κινηματογραφικές επιτυχίες όπως τα «Pretty Woman», «Ο Γάμος του Καλύτερου μου Φίλου» και «Μια Βραδιά στο Νότινγκ Χιλ». Ωστόσο, η Αμερικανίδα ηθοποιός, σε συνέντευξη της στους New York Times, αποκάλυψε γιατί έχει σχεδόν είκοσι χρόνια να συμμετάσχει σε μια ρομαντική κωμωδία.
H Ρόμπερτς τον Οκτώβριο του 2022 θα δει τη νέας της κομεντί μετά από πολύ καιρό «Ticket to Paradise», με συμπρωταγωνιστή τον Τζορτζ Κλούνεϊ, να βγαίνει στις κινηματογραφικές αίθουσες, ενώ στις 24 Απριλίου θα κάνει πρεμιέρα η καινούρια της μίνι σειρά «Gaslit» στο αμερικάνικο δίκτυο Starz.
«Ticket to Paradise»: Τι λέει για τη συμμετοχή της σε μια ακόμη κομεντί«Ο κόσμος συνήθως μεταφράζει τα χρόνια που έχουν περάσει από τότε που έπαιξα τελευταία φορά σε ρομαντική κωμωδία ως ότι δεν θέλω να βρίσκομαι σε μια τέτοια ταινία», δηλώνει η ίδια, «Εάν υπήρχε κάτι στο επίπεδο σεναρίου του Νότινγκ Χιλ ή του Γάμου του Καλύτερου μου Φίλου, θα το έκανα. Δεν υπήρξε κάτι μέχρι αυτήν εδώ την τελευταία ταινία, την οποία έγραψε και σκηνοθέτησε ο Ol Parker».
Για τη συμμετοχή της στο «Ticket to Paradise» η Ρόμπερτς ομολόγησε πως το φιλμ ήταν ένα από αυτά που λειτουργούν για την ίδια επειδή ο Τζορτζ Κλούνεϊ είναι μέσα σε αυτό, ενώ πρόσθεσε: «Ο Τζόρτζ το ένιωθε να λειτουργεί μόνο μαζί μου. Κάπως έτσι ήμασταν και οι δύο έτοιμοι να το κάνουμε. Και έγινε».
Όταν ρωτήθηκε αν ήταν έτοιμη να πρωταγωνιστήσει ξανά σε ρομαντική κωμωδία, η Τζούλια Ρόμπερτς σχολίασε ότι ήταν κάτι ευχάριστο δεδομένου ότι είχε περάσει πολύς καιρός: «Μου αρέσει να γελάω και να είμαι αστεία. Εισέρχεσαι σε μια κατάσταση όπου απελευθερώνονται οι ενδορφίνες (…). Τότε είναι που το όλο πράγμα μετατρέπεται σε μια αυτοματοποιημένη διαδικασία όπου σκέφτεσαι διαρκώς πως να έχεις πλάκα».
Επιπλέον, πέρα από την αιτία ότι δεν έβρισκε ένα «αρκετά καλό» σενάριο, η Αμερικανίδα ηθοποιός εξήγησε ότι ο πήχης ανέβηκε ακόμη πιο ψηλά, καθώς μεγάλωναν τα τρία παιδιά της. «Το γεγονός αυτό ανεβάζει τον πήχη περισσότερο γιατί πλέον το ερώτημα δεν είναι μόνο αν το «υλικό είναι καλό». Αλλά πρόκειται και για μια μαθηματική εξίσωση που έχει να κάνει με το επαγγελματικό πρόγραμμα του συζύγου μου, το σχολικό πρόγραμμα των παιδιών και τις καλοκαιρινές διακοπές. Δεν είναι απλώς «Α! Νομίζω ότι θέλω να το κάνω αυτό. Υπερηφανεύομαι, επίσης, για το γεγονός ότι είμαι παρόν στο σπίτι με την οικογένεια μου και αντιλαμβάνομαι τον εαυτό μου ως νοικοκυρά».
Ενώ δεν παρέλειψε να προσθέσει: «Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, όταν τα παιδιά μου ήταν πιο μικρά, έβλεπαν τον πατέρα τους να φεύγει και εμένα να δουλεύω λίγο, αλλά σχεδόν δεν το πρόσεχαν. Ήταν σαν να έλειπα μόνο όταν κοιμόντουσαν ή κάτι τέτοιο. Αλλά καθώς μεγάλωναν, και ιδιαίτερα η κόρη μου, κυριευόμουν από μια ισχυρή αίσθηση υπευθυνότητας να τους δείξω ότι είμαι δημιουργική- κάτι τέτοιο είχε μεγάλη σημασία για εμένα, ώστε υπήρχαν περίοδοι που θα έπρεπε να επικεντρωθώ περισσότερο σε αυτό παρά στην οικογένεια μου. Το οποίο και δυσκολεύτηκα να παραδεχτώ».
Η Τζούλια Ρόμπερτς ομολόγησε ότι παραλίγο να μην μπορέσει να συμμετάσχει στην ταινία «August: Osage County» το 2013, επειδή τα γυρίσματα συνέπεσαν με την περίοδο όπου ο νεότερος γιος της θα άρχιζε το νηπιαγωγείο: «Σκεφτόμουν, «Πως θα μπορούσα να χάσω κάτι τέτοιο»;, δήλωσε, ενώ θυμήθηκε και τη συμβουλή του συζύγου της Danny Moder που της είπε: «Κάποια στιγμή θα έπρεπε να επιστρέψεις στη δουλειά. Δεν προτιμάς αυτό να γίνει τώρα που κατανοείς αρκετά αυτό που θα πρέπει να κάνεις και τους ανθρώπους με τους οποίους θα συνεργαστείς»;
Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός επαίνεσε τον σύζυγο της που την παρότρυνε τότε: «Αν μου έλεγε “Δεν ξέρω”, θα ανταπαντούσα “Ούτε εγώ ξέρω! Δεν πάω!” Αυτός είναι ο Γολγοθάς των γυναικών. Το δύσκολο αίσθημα του να φεύγεις».
Με πληροφορίες από το The Hollywood Reporter