Η αφήγηση μίας συνηθισμένης μέρας στη ζωή της Κλαρίσα Ντάλογουεη, μίας μεσήλικης γυναίκας στο μεσοπολεμικό Λονδίνο και πώς φαινομενικά ασήμαντα γεγονότα επηρεάζουν και αναδιαμορφώνουν την οπτική της για τη ζωή.
Στον χώρο υπάρχουν δύο Ντάλογουεη. Η μία Ντάλογουεη, στα πλήκτρα, αφηγείται στους καλεσμένους της, μέσα από σκέψεις, ήχους, εικόνες, την ιστορία εκείνης της ημέρας και πώς την επηρέασε. Η δεύτερη Ντάλογουεη, ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους καλεσμένους της, λίγη ώρα πριν.
Με αφορμή το βιβλίο της Β. Γουλφ, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο επιδραστικά μεταμοντέρνα μυθιστορήματα του 20ού αιώνα, ο Γρηγόρης Χατζάκης στήνει μία παράσταση για τη δύναμη της ζωής, την αξία της υποκειμενικότητας του χρόνου, το απροσμέτρητο μέγεθος του τίποτα.
Ο Χρήστος Καπενής και ο Γρηγόρης Χατζάκης, που αποτελούν τη θεατρική ομάδα GingerCreepers TheaterBand, μας συστήνουν το νέο τους εγχείρημα, την Παρένθεση.
Μετά τα δύο χρόνια θεατρικής παύσης, -έχοντας επικεντρωθεί στο διαδικτυακό έργο τους, αφού δημιούργησαν σε συνεργασία με την πλατφόρμα aejaa, το νέο οπτικοακουστικό είδος Ραδιοπτικό Θέατρο (RadiopticalTheater) και αφού παρουσίασαν εκεί 5 δουλειές- επιστρέφουν ανοίγοντας έναν δικό τους χώρο, που συστήνουν ως “χώρο πειραμάτων”. Έναν χώρο που στόχο έχει τη συνάντηση ανθρώπων και τον ανοιχτό άμεσο διάλογο, σε καλλιτεχνικό και κοινωνικό επίπεδο, την ανταλλαγή ιδεών και τη συνεργασία.
Συστήνουν λοιπόν την Παρένθεσή τους με δύο παραγωγές. Δύο ιστορίες προσωπικής επαναδιαπραγμάτευσης. Το “Καθόμαστε Σε Ένα Τραπέζι. Ο Ένας Κοιτάει Τις Γρίλιες. Από Κάπου Ακούγεται Ο Τελευταίος Λύκος” με αφορμή το βιβλίο του Λάσλο Κρασναχορκάι: “Ο Τελευταίος Λύκος” και την “Κυρία Ντάλογουεη”, εμπνευσμένη από το ομώνυμο μυθιστόρημα της Βιρτζίνια Γουλφ σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Χατζάκη, με τη σταθερή συνεργάτιδα της ομάδας Δώρα Παρδάλη και την Ελένη Σιδηροκαστρίτη.