Το Netflix έχει κοινοποιήσει εδώ και καιρό τα πλάνα του για να φέρει ένα φθηνότερο πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις, αλλά και να «φρενάρει» κάπως τις απώλειες που έχει από το διαμοιρασμό κωδικών εκτός του βασικού νοικοκυριού.
Ο CEO της εταιρείας είχε σημειώσει πως μέσα στην επόμενη διετία θα υπάρξει ένα φθηνότερο πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις, ωστόσο μέσω ενός εσωτερικού εγγράφου που διέρρευσε, φαίνεται πως το πλάνο θα μπει σε εφαρμογή μέχρι το τέλος της χρονιάς και συγκεκριμένα στο τελευταίο τρίμηνο.
Την ίδια στιγμή εκτιμάται πως θα αρχίσει να εφαρμόζεται και η έξτρα χρέωση για όσους μοιράζονται τους κωδικούς της συνδρομής τους με συσκευές που βρίσκονται σε άλλα δίκτυα και σε μεγάλη απόσταση από το σπίτι τους.
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.