Οι πρεμιέρες της εβδομάδας: Ο πόλεμος των κατασκόπων
Οι ταινίες που κάνουν πρεμιέρα στις αίθουσες την Πέμπτη 12 Μαϊου με μια ματιά.
Στην «Επιχείρηση: Κιμάς» ο τίτλος ίσως και να λειτουργήσει αποτρεπτικά για το κοινό, κάτι που θα ήταν άδικο για μια ταινία που συνδυάζει υποδειγματικά το ιστορικό γεγονός με την διαφορετική ανάγνωση της κατασκοπικής περιπέτειας. Στα συν του διασκεδαστικού φιλμ τοποθετήστε και τους αυθεντικούς χαρακτήρες που σχεδίασε με αυταπάρνηση και αστείρευτο κέφι ο Τζον Μάντεν («Ερωτευμένος Σαίξπηρ»): ανάμεσα τους συναντάμε και τον Ίαν Φλέμινγκ, τον πατέρα του Τζέιμς Μποντ, ο οποίος σύμφωνα με τους σεναριογράφους είχε την ευφυή ιδέα της παραπλάνησης του Χίτλερ!
Κριτική και αίθουσες προβολής
Από τις υπόλοιπες νέες ταινίες το υβρίδιο δικαστικού θρίλερ και οικογενειακού δράματος «Το κορίτσι με το βραχιόλι» του Στεφάν Ντεμουστιέ είναι τιμημένο με το βραβείο Σεζάρ σεναρίου και έχει για πρωταγωνίστρια μια συναρπαστική νέα ηθοποιό ονόματι Μελισά Γκουέρ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η δεύτερη γαλλική ταινία της εβδομάδας τιτλοφορείται «Το μαύρο κουτί» σε σκηνοθεσία Γιαν Γκοζλάν («Ο συγγραφέας») και καταπιάνεται με την προσπάθεια ενός αναλυτή αεροπορικών δυστυχημάτων (Πιέρ Νινέ) να ανακαλύψει την αλήθεια όταν ένα ευρωπαϊκό αεροσκάφος συντρίβεται στις Άλπεις.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το γέλιο που προκύπτει από τις λεκτικές και μη κόντρες ερωτικού περιεχομένου ανάμεσα σε δύο ζευγάρια είναι εγγυημένο στην ισπανική κωμωδία του Σεσκ Γκέι «Οι γείτονες από πάνω» που ήταν υποψήφιο για 5 βραβεία Γκόγια.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η «Πύρινη Οργή» του Κιθ Τόμας αποτελεί μια νέα διασκευή του κλασικού θρίλερ του Στίβεν Κινγκ, από τους παραγωγούς της ταινίας «Ο Αόρατος Άνθρωπος».
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος, το ρωσικό «Κατ’ οίκον περιορισμός» του Αλεξέι Γκέρμαν Τζούνιορ έχει για θέμα την ελευθερία της έκφρασης στη Ρωσία του Πούτιν.
Κριτική και αίθουσες προβολής