Το κοστούμι
Ο βραβευμένος με Οσκαρ Μαρκ Ράιλανς ξεχωρίζει στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του επίσης βραβευμένου με όσκαρ σεναριογράφου Γκρέιαμ Μουρ («Το παιχνίδι της μίμησης»).
Υπόθεση
Ένας βρετανός ράφτης εγκαταλείπει μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου το Λονδίνο με προορισμό την Αμερική. Στο Σικάγο ανοίγει ένα μικρό ραφτάδικο και ο πρώτος του πελάτης είναι ένας μαφιόζος με καλό γούστο. Λίγα χρόνια μετά οι παράλληλες ζωές τους συνεχίζονται ώσπου ξεσπάει ένας πόλεμος συμμοριών που θα φέρει για πρώτη φορά σύννεφα στη σχέση των δύο αντρών.
An Englishman in Chicago
Καθώς οι καχυποψίες για την ύπαρξη ενός χαφιέ πολλαπλασιάζονται και το κυνήγι του χαφιέ αρχίζει να επικεντρώνεται στους ανθρώπους μέσα στο κατάστημα του ράφτη, ο Μουρ χτίζει ένα θεατρικό σκηνικό – σχεδόν όλη η πλοκή διαδραματίζεται στο μαγαζί του «Άγγλου»- στη διάρκεια μιας μοιραίας νύχτας με εντάσεις και εκπλήξεις.
Η θεατρικότητα των γκάνγκστερ (όπως θα μπορούσε να τιτλοφορείται το πόνημα του κυρίως σεναριογράφου Μουρ) δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην σκιαγράφηση των χαρακτήρων και στις ανατροπές της πλοκής. Ο Μουρ για να ενισχύσει το κινηματογραφικό προφίλ του «Κοστουμιού» προβαίνει σε μια εύκολη θριλερική φόρμα και στην αψεγάδιαστη ερμηνεία του Ράιλανς που μεγαλουργεί για ακόμη μια φορά.