Η Evripides Art Gallery την Τρίτη 17 Μαΐου εγκαινιάζει δύο νέες εκθέσεις . Την έκθεση της Δάφνης Κωστοπούλου με τίτλο «Under the Microscope» και την έκθεση της Έλλης Εμπεδοκλή με τίτλο «Ευγνωμοσύνη».
Κοινός τόπος και στις δύο εκθέσεις η τέχνη που γίνεται ερέθισμα για έναν ουσιαστικό εσωτερικό διάλογο και ωθεί τον θεατή να ανακαλύψει βαθιά κρυμμένα συναισθήματα.
«Ευγνώμων γίνου»: Η ευγνωμοσύνη για όσα σπουδαία ζήσαμε στο επίκεντρο της δουλειάς της Έλλης ΕμπεδοκλήΗ ευαισθησία που αποπνέουν τα έργα της και η πολύ προσωπική γραφή του έκαναν την Έλλη Εμπεδοκλή μία από τις νέες καλλιτέχνιδες που αξίζουν την προσοχή μας.
Στη νέα της δουλειά που την χαρακτηρίζουν τα ποικίλα εκφραστικά μέσα και οι πολύ προσωπικές τεχνικές, με τη μέθοδο της φωτομεταφοράς αποτυπώνει στο πανί παλιές φωτογραφίες οικείων προσώπων, τις επεξεργάζεται και τις ολοκληρώνει με το κέντημα. Στόχος της να εκφράσει την «Ευγνωμοσύνη» της όχι μόνο σε ότι της προσέφεραν αυτά τα πρόσωπα αλλά και στις μεγάλες και ωραίες στιγμές που έζησε μαζί τους.
«Έχοντας υιοθετήσει από καιρό τη φωτομεταφορά και το κέντημα ως κύριες εκφραστικές της τεχνικές, η Έλλη Εμπεδοκλή, εισάγει στη νέα της δουλειά το στοιχείο της ελεύθερης γραφής.
Η αισθητική ποιότητα του κεντήματος δεν προσομοιάζει πλέον σε τίποτα στην τελειότητα του παραδοσιακού εργόχειρου – που ενδεχομένως κατείχαν οι εικονιζόμενες μορφές – πλησιάζει όμως σε μια πρωτόλεια «χάραξη». Μέσα από μία διαδικασία με ψυχοθεραπευτικές εκφάνσεις για την ίδια, χρησιμοποιεί τη βελόνα σαν γραφίδα ,«χαράσσοντας» με κλωστή φράσεις, προσευχές ή μάντρας σε μια προσπάθεια διαχείρισης ενός βεβαρυμένου ψυχικού φορτίου.
Άλλοτε πάλι, η ίδια «γραφίδα» γεμίζει τα χάσματα και θρέφει τα κενά σημεία, δημιουργώντας πλήρωση στο κομμάτι που λείπει. Με αυτό τον τρόπο, συναρμόζει τα θραύσματα εκείνα της μνήμης που κάνουν τα πρόσωπα στις εικόνες που χρησιμοποιεί να φαίνονται λιγότερο αχνά και περισσότερο οικεία».