Men
Για τρίτη φορά ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Άλεξ Γκάρλαντ («Από μηχανής») βρίσκεται πίσω από την κάμερα με ένα ιδιόμορφο, ατμοσφαιρικό αλλά και άνισο θρίλερ.
Υπόθεση
Μετά από μία προσωπική τραγωδία, η Χάρπερ αποσύρεται στην αγγλική εξοχή για να συνέλθει. Όμως κάτι ή κάποιος από το δάσος εμφανίζεται ξαφνικά κι αρχίζει να την παρακολουθεί.
Το πρόσωπο του αντρικού τρόμου
O Άλεξ Γκάρλαντ («Από μηχανής», «Αφανισμός») υπογράφει ένα άκρως ενδιαφέρον αλλά και άνισο φιλμ τρόμου. Μετά το εντυπωσιακό πρώτο μέρος του το «Men» παραδίδεται σε μια σχηματική παραβολή για το τέλος της πατριαρχίας που ολοκληρώνεται με ένα άστοχο φινάλε που κυριολεκτικά γκρεμίζει όσα καλά έχτιζε στο μεγαλύτερο μέρος του φιλμ ο Γκάρλαντ.
Κρίμα για τη χαμένη ευκαιρία να απολαύσουμε ένα σκεπτόμενο θρίλερ τρόμου που ξεκινάει από τους εσωτερικούς φόβους της ηρωίδας και εξελίσσεται σε ένα αλληγορικό εφιάλτη, με δυνατό πολιτικοκοινωνικό συμβολισμό (το τέλος της πατριαρχίας πλησιάζει).
Πίσω από το τραύμα της Χάρπερ κρύβονται οι βαθιές, σκοτεινές και χαμένες στο βάθος των αιώνων πληγές της κοινωνίας. Μιας ανδροκρατούμενης κοινωνίας (υπέροχο το εύρημα της ίδιας μούρης όλων των αντρών του χωριού) όπου ο μισογυνισμός και ο παγανισμός ταυτίζονται σε τρομακτικό βαθμό!