Monopoli Team
12.06.2022
Έπειτα από 2 χρόνια συνεχόμενων lockdown λόγω κορονοϊού, οι περισσότεροι έχουμε την επιθυμία να περάσουμε τις καλοκαιρινές διακοπές κάπου ιδιαίτερα, κάπου εντελώς διαφορετικά από όπου έχουμε πάει τα τελευταία χρόνια. Η Airbnb, ο ψηφιακός γίγαντας της φιλοξενίας, φαίνεται ότι έπιασε το σφυγμό του κοινού λανσάροντας μια νέα κατηγορία στα φίλτρα επιλογής διαμονής στον ιστότοπό της. Η κατηγορία έχει το ευρηματικό όνομα OMG και περιλαμβάνει ό,τι πιο τρελό μπορεί κανείς να διανοηθεί.
Η νέα κατηγορία -μία από τις πολλές αλλαγές ταξινόμησης στις οποίες προχώρησε το brand- xαιρετίστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο και συνιδρυτή της Airbnb, Brian Chesky ως «η μεγαλύτερη αλλαγή στην Airbnb εδώ και δεκαετίες».
Διαβάστε περισσότερα στο Insider.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Αντιπαράθεση Δήμου Αθηναίων και ΥΠΠΟ για τη συντήρηση του σιντριβανιού Συντάγματος
Αστέρες του Χόλιγουντ στη μικρή οθόνη: 4 σειρές με all-star cast που πρέπει να δεις
Wicked: Μια ταινία για τη γυναικεία φιλία και τη μαγεία, που τελικά υπάρχει
Η διαδεδομένη συνήθεια που μπορεί να βλάπτει το συκώτι μας – και δεν είναι το αλκοόλ
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Παλτό: Οι γήινοι τόνοι που είναι must για τον χειμώνα 2025
Μετρό: Πώς «χτίζεται» η σύνδεση Γουδή- Γαλάτσι (vid)
«Τι μπορεί να κάνει ένας πολίτης»: Ένα βιβλίο-οδηγός για τους ενεργούς πολίτες του αύριο
Η Westman Atelier κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα – Αποκλειστικά στο In Beauty Escape