MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
21
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΠΡΕΜΙΕΡΕΣ

Ένα θρίλερ για γερά νεύρα κόντρα στον φαντασμαγορικό «Elvis» του Μπαζ Λούρμαν

Καθώς το «Τέλειο αφεντικό» των Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα και Χαβιέρ Μπαρδέμ έκανε την έκπληξη και γεμίζει τις αίθουσες οι νέες ταινίες περιορίστηκαν μόλις στις τρεις.

author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Elvis

Από τις πιο αναμενόμενες ταινίες της σεζόν ο πληθωρικός, ανοικονόμητος αλλά σε καμιά περίπτωση αδιάφορος «Elvis» του Μπαζ Λούρμαν φωτίζει το θείο χάρισμα του βασιλιά του ροκ εν ρολ μέσα από την επεισοδιακή σχέση του με τον ατζέντη του «Συνταγματάρχη Πάρκερ», έναν παμπόνηρο καιροσκόπο που μόλις είδε για πρώτη φορά το σόου του νεαρού Έλβις κατάλαβε ότι είχε βρει την κότα που γεννά χρυσά αυγά.
Kριτική και αίθουσες προβολής

Νεκρό τηλέφωνο

Το φιλμ πάντως της εβδομάδας σύμφωνα με την προσωπική μας άποψη είναι ένα θρίλερ που ήρθε με χαμηλές προσδοκίες αλλά κατάφερε να μας καθηλώσει για σχεδόν δύο ώρες στο κάθισμα μας. Ο λόγος για το «Νεκρό τηλέφωνο» του Σκοτ Ντέρικσον που αφηγείται μια τυπική ιστορία τρόμου με δράστη έναν σίριαλ κίλερ (ρόλος λαχείο για τον σπουδαίο εδώ Ίθαν Χοκ) που ξεφεύγει γρήγορα από τα κλισέ για να μετατραπεί σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι επιβίωσης.
Kριτική και αίθουσες προβολής

Αγέλη προβάτων

Θετικές εντυπώσεις αφήνει και η πρώτη ταινία του Δημήτρη Κανελλόπουλου «Αγέλη προβάτων» που αφηγείται μια ιστορία ανεκπλήρωτου χρέους με πολλαπλές αναφορές και ανατροπές η οποία λαμβάνει χώρα σε αφιλόξενη και απομονωμένη κωμόπολη της ελληνικής επαρχίας.
Kριτική και αίθουσες προβολής

Αφήνοντας το Λας Βέγκας

Τέλος η επανέκδοση του μελαγχολικού και σκοτεινού αριστουργήματος «Αφήνοντας το Λας Βέγκας» του Μάικ Φίγκις μας θυμίζει πόσο σπουδαίος ηθοποιός θα μπορούσε να είχε γίνει ο Νίκολας Κέιτζ αν δεν είχε κάνει τόσο κάκιστες επιλογές στην μετέπειτα καριέρα του.
Kριτική και αίθουσες προβολής

Περισσότερα από Οι ταινίες της εβδομάδας