ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει τις αισθήσεις και τις διατροφικές μας επιλογές
Ποιος έχει νιώσει ποτέ άνετα σε ένα εστιατόριο χωρίς μουσική; Κανείς. Ποιος δεν έχει αναζητήσει φαγητό, αφού έχει δει αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες;
Monopoli Team
03.08.2022
Το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει μετατραπεί πλέον σε πιο σύγχρονο ενσωματώνοντας στοιχεία εμπειρίας. Και αυτό γιατί ο σημερινός καταναλωτής αναζητά νόημα και ευχαρίστηση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food, ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media για τις προσφορές της ημέρας, και πάει λέγοντας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΌλοι οι τρόποι που οι διατροφικές μας επιλογές αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου12.09.2018
Στο σημερινό άρθρο, θα μιλήσουμε για ένα αλλιώτικο μάρκετινγκ, εκείνο των αισθήσεων, το οποίο υποκινείται από τις αρχές της ψυχολογίας του μάρκετινγκ και απευθύνεται σε ορισμένες ή/και όλες από τις πέντε αισθήσεις των καταναλωτών και εκτός των άλλων επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Καταστήματα: Ποιο είναι το εορταστικό ωράριο για τα Χριστούγεννα 2024;
Φιλαρέτη Κομνηνού: “Δεν μου περνούσε ποτέ από το μυαλό να γίνω επαγγελματίας ηθοποιός”
TACK: Η ταινία της Βάνιας Τέρνερ για την πρώτη δίκη του ελληνικού #MeToo έρχεται στον Δαναό
LLoxy: Ο πλούσιος ζωγραφικός κόσμος της καλλιτέχνιδας ζωντανεύει στο OKAY Initiative Space
Δήμητρα Βλαγκοπούλου: Δουλεύω με τον τρόπο που θέλω, ολόψυχα, ολόκληρα
Αυτά τα Χριστούγεννα, Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν τις δυνάμεις τους
Οι Γιαγκίνηδες στο Arch
Maestro: Backstage φωτογραφίες από τα γυρίσματα της 3ης σεζόν
Βαν, της Αντιγόνης Σταυροπούλου στο Zmak Greek Pro Wrestling Dungeon
«Όνειρο. Εταιρεία Παραγωγής»: Η spin-off σειρά του «Τα Μυαλά που Κουβαλάς» στο Disney+