ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει τις αισθήσεις και τις διατροφικές μας επιλογές
Ποιος έχει νιώσει ποτέ άνετα σε ένα εστιατόριο χωρίς μουσική; Κανείς. Ποιος δεν έχει αναζητήσει φαγητό, αφού έχει δει αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες;
Monopoli Team
03.08.2022
Το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει μετατραπεί πλέον σε πιο σύγχρονο ενσωματώνοντας στοιχεία εμπειρίας. Και αυτό γιατί ο σημερινός καταναλωτής αναζητά νόημα και ευχαρίστηση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food, ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media για τις προσφορές της ημέρας, και πάει λέγοντας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΌλοι οι τρόποι που οι διατροφικές μας επιλογές αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου12.09.2018
Στο σημερινό άρθρο, θα μιλήσουμε για ένα αλλιώτικο μάρκετινγκ, εκείνο των αισθήσεων, το οποίο υποκινείται από τις αρχές της ψυχολογίας του μάρκετινγκ και απευθύνεται σε ορισμένες ή/και όλες από τις πέντε αισθήσεις των καταναλωτών και εκτός των άλλων επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ταξίδι στην Πράγα: 10 εμπειρίες που αξίζει να ζήσετε
Δύο κορυφαία shows του Release Athens 2025 σε μια ειδική προσφορά διημέρου
Λεπτά μαλλιά; H στρατηγική για να αυξήσεις τον όγκο και την πυκνότητά τους
Η κίτρινη ταπετσαρία: Ένα έργο – φόρος τιμής στο φεμινιστικό κίνημα στο Θέατρο Αλκμήνη
Αναδείχθηκε ο Έλληνας νικητής για τον διεθνή διαγωνισμό Nikka Perfect Serve Greece 2024
Η Gagosian παρουσιάζει την πρώτη ατομική έκθεση της Sarah Crowner στην Αθήνα
7 ανεπάρκειες θρεπτικών συστατικών που μπορεί να σε αρρωστήσουν
Γυναίκες των Κυκλάδων μέσα στον χρόνο: Μια έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Βαρέθηκες το καμηλό παλτό σου; 5 στιλάτα χρώματα για να τολμήσεις την αλλαγή
Ραψωδία Γ’- Τειχοσκοπία: Ο Γεράσιμος Γεννατάς σε μια σκηνική ανάγνωση της Ιλιάδας στο Θέατρο Noūs