ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει τις αισθήσεις και τις διατροφικές μας επιλογές
Ποιος έχει νιώσει ποτέ άνετα σε ένα εστιατόριο χωρίς μουσική; Κανείς. Ποιος δεν έχει αναζητήσει φαγητό, αφού έχει δει αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες;
Monopoli Team
03.08.2022
Το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει μετατραπεί πλέον σε πιο σύγχρονο ενσωματώνοντας στοιχεία εμπειρίας. Και αυτό γιατί ο σημερινός καταναλωτής αναζητά νόημα και ευχαρίστηση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food, ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media για τις προσφορές της ημέρας, και πάει λέγοντας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΌλοι οι τρόποι που οι διατροφικές μας επιλογές αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου12.09.2018
Στο σημερινό άρθρο, θα μιλήσουμε για ένα αλλιώτικο μάρκετινγκ, εκείνο των αισθήσεων, το οποίο υποκινείται από τις αρχές της ψυχολογίας του μάρκετινγκ και απευθύνεται σε ορισμένες ή/και όλες από τις πέντε αισθήσεις των καταναλωτών και εκτός των άλλων επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Οι ελληνικοί δίσκοι που θα θυμάμαι από το 2024
Έθιμα Πρωτοχρονιάς: 10 χώρες που υποδέχονται το νέο έτος με τον πιο ευφάνταστο τρόπο
Συναυλίες, θέατρο, εκθέσεις: Τι κάνουμε την Πρωτοχρονιά στην Αθήνα
Bella Ciao#20: Αποχαιρετώντας το 2024
Paranoia, του Guy de Maupassant στο Θέατρο Μικρός Κεραμεικός
Σπάνιες φωτογραφίες από τα τελευταία Χριστούγεννα της Αλίκης Βουγιουκλάκη
Η Ιφιγένεια των Ταύρων, του Χριστόφορου Χριστοφή στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Ο Μανώλης Φάμελλος και Δώρος Δημοσθένους συναντούν τον Χρήστο Φερεντίνο στο Half Note
Μικρές σκέψεις, μεγάλες δημιουργίες: Μαρίνα Ηλιάδου, Ματέο Σεστάνι και Αποστολία Αναστασίου στον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός
Ο Θοδωρής Κοτονιάς στον Σταυρό του Νότου Club