Palu: Η Μαρία Γεωργοπούλου μάς μιλά για το fashion brand που συνδυάζει nostalgia και sports culture
Το καλοκαίρι είναι η εποχή που ερχόμαστε πιο κοντά στις ρίζες μας. Οι περισσότεροι από εμάς επιστρέφουμε για διακοπές στον τόπο καταγωγής μας, το νησί ή το χωριό, ή απλά σε έναν τόπο με τον οποίο δεθήκαμε ένα από τα προηγούμενα καλοκαίρια της ζωής μας.
Το καλοκαίρι είναι η εποχή που ερχόμαστε πιο κοντά στις ρίζες μας. Οι περισσότεροι από εμάς επιστρέφουμε για διακοπές στον τόπο καταγωγής μας, το νησί ή το χωριό, ή απλά σε έναν τόπο με τον οποίο δεθήκαμε ένα από τα προηγούμενα καλοκαίρια της ζωής μας.
Οι εικόνες στα μάτια μας -αλλά και το Instagram feed μας – ανανεώνονται με καθετί παλιό (τι γλυκιά αντίφαση), ρετρό και ελαφρώς φθαρμένο από το χρόνο, που μυρίζει Ελλάδα: Λευκά σπίτια με γαλάζια παράθυρα και βουκαμβίλιες, πολύχρωμα τραπεζομάντηλα με σερβιρισμένα κομμάτια καρπούζι, εικόνες από την αυλή του σπιτιού, τενεκέδες λαδιού που φιλοξενούν γιγάντιους βασιλικούς, ψαρόβαρκες αραγμένες σε έναν μικρό μόλο απέναντι απ’το θερινό σινεμά, παιδιά που τρέχουν στην πλατεία.
Η νοσταλγία ήταν εδώ, πολύ πριν γίνει παγκόσμιο fashion trend. Αν υπάρχει όμως ένα ελληνικό brand που ενσωματώνει όλα τα παραπάνω στην αισθητική και τη φιλοσοφία του, αυτό είναι σίγουρα το Palu.
To Palu ιδρύθηκε το 2021 και εδρεύει στην Αθήνα. Η ιδέα ξεκίνησε ως ένα πάντρεμα της μόδας και της αθλητικής κουλτούρας, ένα retro fashion brand που μοιάζει με ταξίδι σε περασμένες δεκαετίες. «Είναι ρομαντικό και urban. Είναι νοσταλγικό και φουτουριστικό», όπως διαβάζουμε στην αρχική σελίδα του.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.