ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Ο Hugo Boss δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας
Το brand Hugo Boss καινοτομεί και δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας – Τα μοντέλα μέσω επεξεργασίας αποκτούν ακριβείς διαστάσεις του σώματος κάθε καταναλωτή, δίνοντάς τους μια ακριβή εικόνα του πώς θα τους ταιριάζουν τα ρούχα.
![](https://www.monopoli.gr/wp-content/uploads/2022/08/106419227-1583151854507gettyimages-1174671515-1024x576.jpeg)
Monopoli Team
06.08.2022
Το brand Hugo Boss δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας που επιτρέπει στους online αγοραστές να δοκιμάσουν ρούχα χρησιμοποιώντας εξατομικευμένα avatar. To γερμανικό brand συνεργάστηκε με την εταιρεία Reactive Reality, που παρέχει υπηρεσίες δοκιμών ρούχων σε εικονικό δοκιμαστήριο. Η υπηρεσία είναι αρχικά διαθέσιμη για πελάτες από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ ρουτίνα ομορφιάς που πρέπει να ακολουθήσετε μετά την παραλία12.09.2018
Οι αγοραστές μπορούν να δοκιμάσουν χιλιάδες προϊόντα μέσω εξατομικευμένων μοντέλων που δημιουργήθηκαν μέσω της πλατφόρμας PITCTOFiT της Reactive Reality. Τα μοντέλα μέσω επεξεργασίας αποκτούν ακριβείς διαστάσεις του σώματος κάθε καταναλωτή, δίνοντάς τους μια ακριβή εικόνα του πώς θα τους ταιριάζουν τα ρούχα.
Διαβάστε περισσότερα στο Reader.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Galentine’s day: Η ημέρα πριν τον Άγιο Βαλεντίνο έχει τη δική της γιορτή
Από έρωτα πεθαίνουν τα κλαριά: Ο Γιάννης Γλέζος στο Θέατρο Άλσος
Το Θέατρο Πορεία φέρνει στο σπίτι μας αγαπημένες θεατρικές παραστάσεις
Nolita: Μοναδική ιταλική all-day εμπειρία στο Νέο Ψυχικό
Παύλος Παυλίδης, Κ. Βήτα, Super Stereo στο Release Athens 2025
10 Urban Roof Restaurant-Bar: η παραδοσιακή κουζίνα στη γκουρμέ εκδοχή της
Σιγή, Φωνή, Αντήχηση: Ομαδική έκθεση στην Chili Art Gallery
Aσκήσεις του 5λεπτου που θα σε σηκώσουν από τον καναπέ
2o ολοήμερο συνέδριο της Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών & Εφήβων στο ΚΠΙΣΝ
Σκηνή Μπέκετ: Η ομάδα Loxodox εγκαινιάζει έναν νέο θεατρικό χώρο στα Εξάρχεια