Εγκλήματα του μέλλοντος
Επιστροφή του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ στα πάτρια εδάφη του σωματικού τρόμου με ένα φιλμ που γυρίστηκε στις γειτονιές της Αθήνας.
Κάπου στο εφιαλτικό κοντινό μέλλον ένας περφόρμερ με βοηθό μια χειρούργο πειραματίζεται στον τεμαχισμό της σάρκας και των εσωτερικών οργάνων του.
Εφιάλτης από το μέλλον
Το εκκεντρικό σινεμά του καναδού Κρόνενμπεργκ από τα πρώτα κιόλας δείγματα του, τη δεκαετία του 1970 έδειχνε να απευθύνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο και σκληροπυρηνικό σινεφίλ κοινό. Οι παραμορφωμένες φιγούρες μιας δυστοπικής κοινωνίας φορτωμένες με αμέτρητους πολιτικούς και φιλοσοφικούς στοχασμούς επανέρχονται πιο αποφασισμένες στο «Crimes of the Future», μεταφέροντας τον προβληματισμό του σκηνοθέτη γύρω από το ρόλο της τέχνης και τον αντίκτυπο της σε πολιτικό επίπεδο.
Σε τούτο το ευφυές κράμα θρίλερ, φαντασίας και ερωτικού δράματος, οι ακραίες εικόνες (ο τρόπος που η ανθρώπινη σάρκα και τα μηχανικά εργαλεία γίνονται ένα θυμίζει τις εφιαλτικές ονειρώξεις του «Crash» και των «Διχασμένων») του μοντέρνου σκεπτόμενου b movie που κατασκεύασε ο Κρόνενμπεργκ προφανώς και θα απωθήσουν τους πολλούς αλλά έχουμε περιέργεια να μάθουμε πως θα αντιδράσουν οι παλιοί φαν του σκηνοθέτη.
Η προσωπική μας αίσθηση είναι πως ο καναδός παραμένει αφοσιωμένος και έντιμος σε ότι κάνει αλλά εδώ μοιάζει να έχει χαθεί όχι μόνο η σπιρτάδα και φρεσκάδα των παλιών έργων του αλλά και η επαφή με την σύγχρονη πραγματικότητα. Σαν να έχει παγιδευτεί σε ένα παλιό εφιάλτη από τον οποίο δεν μπορεί να ξεκολλήσει με τίποτα.