Οι ταινίες της εβδομάδας: Ντεμπούτο για φίλημα
Ισορροπημένο το νέο μενού στις αίθουσες με τα περισσότερα φιλμ να υπογράφουν σκηνοθέτες που πραγματοποιούν το κινηματογραφικό ντεμπούτο τους στις ταινίες μυθοπλασίας μεγάλου μήκους.
Ένας από αυτούς είναι ο Χρήστος Μασσαλάς που χάρη στο «Broadway» του παραδίδει ένα χειροποίητο και φαντεζί σινεφίλ σόου με θέμα τις περιπέτειες μια γλυκιάς συμμορίας που ρημάζει τους αφελείς περαστικούς στο αθηναϊκό κέντρο.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Καλοφτιαγμένο και δις βραβευμένο στις Κάννες το δράμα «Φτερά και πούπουλα» του επίσης πρωτοεμφανιζόμενου Ομάρ Ελ Ζοχάιρι δείχνει το αποτρόπαιο πρόσωπο της πατριαρχικής κοινωνίας στην Αίγυπτο με όχημα ένα σουρεαλιστικό χιούμορ που συγκινεί και ξαφνιάζει ευχάριστα.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Από τις πιο προβεβλημένες ταινίες του πρόσφατου φεστιβάλ Βενετίας το δεύτερο μόλις σκηνοθετικό εγχείρημα της Αμερικανίδας ηθοποιού Ολίβια Γουάιλντ «Μην ανησυχείς αγάπη μου» είναι μια ακόμη αντιπατριαρχική παραβολή με όπλα της τη φαντασία και τις δυνατές ερμηνείες από το πρωτοκλασάτο καστ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ένα ακόμη ντεμπούτο είναι κι αυτό του Ρίτσαρντ Χιουζ με το «Συνδικάτο» του το οποίο προκάλεσε συμφόρηση στη Θεσσαλονίκη στο άκουσμα και μόνο της είδησης ότι ο Αντόνιο Μπαντέρας γυρίζει στην πόλη του βορρά τη νέα του ταινία.
Αίθουσες προβολής
Το σκανδιναβικό θρίλερ «Η συγκάλυψη» βασίζεται σε ένα διάσημο best seller του Γιούσι Άντλερ Όλσεν και αφορά στην ανακάλυψη της αλήθειας σε μια περίεργη υπόθεση παιδεραστίας που απλώνεται σε ανώτερα πολιτικά κλιμάκια διαφθοράς και διαπλοκής στη σημερινή Δανία.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το animation «Ο Ντοκντανιάν και οι τρεις σωματοφύλακες» δείχνει πως είναι η κλασική δημιουργία του Δουμά βάζοντας στους ρόλους του Ντ’ Αρτανιάν και των κολλητών του αντίστοιχες σκυλίσιες φιγούρες.
Αίθουσες προβολής
Εν όψει της κυκλοφορίας του νέου Avatar τον ερχόμενο Δεκέμβριο το υπεύθυνο γραφείο διανομής σκέφτηκε σωστά να προβάλει στις αίθουσες την αρχική ταινία του Κάμερον από το 2009 που σάρωσε όλα τα εισπρακτικά ρεκόρ κι έφερε νέο αέρα στον τομέα της κινηματογραφικής τεχνολογίας.
Αίθουσες προβολής
Τέλος, η «Αδελαΐδα» είναι το πρώτο έγχρωμο έργο του τσέχου Φράντισεκ Βλάτσιλ από το 1970 και αφηγείται μια ακόμη ιστορία από το τέλος του Β Παγκοσμίου Πολέμου.
Αίθουσες προβολής