Η κυρία Χάρις πάει στο Παρίσι
Λέσλι Μάνβιλ και Ιζαμπέλ Ιπέρ κονταροχτυπιούνται σε μια αγγλογαλλική αναμέτρηση με φόντο τον Οίκο Dior.
Υπόθεση
Η κυρία Χάρις είναι μια χήρα καθαρίστρια στο Λονδίνο του 1950 που ανακαλύπτει τα ξεχωριστά φορέματα του Christian Dior όταν καθαρίζει το σπίτι ενός πλούσιου πελάτη της. Πλέον η απόκτηση ενός τέτοιου φορέματος γίνεται για την κυρία Χάρις μοναδικός σκοπός στην ρουτινιάρικη ζωή της.
Η συνάντηση δύο ξένων κόσμων
Η αίσθηση του ρομαντικού παραμυθιού με φόντο την παρισινή υψηλή ραπτική των 50ς που επιδιώκουν οι συντελεστές του φιλμ συναντά αρκετά εμπόδια στην πραγματοποίηση του. Μπορεί στην ανάπλαση της εποχής το αποτέλεσμα να είναι αρκετά εύστοχο αλλά τα κύρια προβλήματα ξεκινούν από την στιγμή που η ηρωίδα, μια ταπεινή εκπρόσωπος της βρετανικής εργατικής τάξης, αποφασίζει να πραγματοποιήσει ένα τρελό όνειρο με αντίτιμο ένα γενναίο ποσό που «κληρονομεί» χάρη στο θάνατο του άντρα της.
Το σενάριο αποτελεί διασκευή ενός μυθιστορήματος του 1958 του Πολ Γκαλίκο, η Λέσλι Μάνβιλ ως κυρία Xάρις έχει καλές και λιγότερο καλές στιγμές παρότι ο χώρος δεν της είναι άγνωστος (στην «Αόρατη κλωστή» ήταν η αδερφή του μόδιστρου που υποδύθηκε ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις), η Ιζαμπέλ Υπέρ είναι δυστυχώς καρικατούρα ως σνομπ Mαντάμ Λουίζ Κολμπέρ που αντιδρά στην ιδέα ότι μια γυναίκα σαν την κυρία Χάρις θα φοράει Dior και το επιμύθιο αφορά στη συνάντηση δύο κόσμων που δεν έχουν τίποτα κοινό αλλά η κοινή αγάπη για την κομψότητα και την ομορφιά τελικά τους ενώνει.
Αφελής κομεντί η οποία καταλήγει σε ένα αδιάφορο και γεμάτο κλισέ αποτέλεσμα που εξαντλείται στην ανάδειξη της διαχρονικής γοητείας του οίκου Dior.