MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
13
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

«The Soaphouse»: Η Μαρία Στριγγλόγιαννη θέλει να μας μυήσει σε μια ηθική και βιώσιμη ρουτίνα ομορφιάς

Η Μαρία Στριγγλόγιαννη μας αφηγείται το δικό της success story και μας συστήνει το «The Soaphouse».

Monopoli Team

H ηθική και η καθαρή ομορφιά είναι δυο όροι που θα ακούμε όλο και περισσότερο στο μέλλον. Η επιστροφή στην απλότητα και τα φυσικά συστατικά είναι η μεγαλύτερη τάση στην περιποίηση της επιδερμίδας και δεν είναι τυχαίο που ολοένα και περισσότερα brands, τόσο μεγάλα, όσο και μικρά υιοθετούν μια πιο «ηθική» φιλοσοφία που μάλιστα βρίσκει μεγάλη ανταπόκριση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΤα curtain bangs της Rihanna είναι η τέλεια πρόταση για το φθινόπωρο12.09.2018

Η βιωσιμότητα και η προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι απλά φράσεις αλλά βασικός στόχος πολλών ανερχόμενων εταιρειώνπου δραστηριοποιούνται στο beauty industry. Όλος ο πλανήτης δείχνει να βρίσκεται μπροστά από σπουδαίες αλλαγές στον χώρο της ομορφιάς και η μαγεία του clean beauty είναι πιο ισχυρή από ποτέ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑChanel: Νέα διαφημιστική καμπάνια – φόρος τιμής στη Νουβέλ Βαγκ με πρωταγωνίστρια την Κρίστεν Στιούαρτ12.09.2018

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και το brand «The Soaphouse» της Μαρίας Στριγγλόγιαννη. Οι σπουδές της στο τμήμα Βιοτεχνολογίας, στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά και η αγάπη της για τη φύση και τα βότανα, την ενέπνευσαν να ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση για παραγωγή φυσικού σαπουνιού και προϊόντων περιποίησης, με βάση τα δραστικά στοιχεία των βοτάνων.

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από ShowBiz