Με αφορμή τα 10 χρόνια λειτουργίας του Πολυχώρου VAULT, ανεβαίνει ξανά το Elizadeth, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά και μουσική Μάνου Αντωνιάδη, μία διασκευή του έργου “Βασιλικοί μετά τρούλου” του Χάρη Ρώμα.
Μια θεότρελη κωμωδία και ταυτόχρονα ένα καυστικό σχόλιο πάνω στις σχέσεις των ηθοποιών και των συντελεστών μιας παράστασης και τη ματαιοδοξία, που επικρατεί στον κόσμο του θεάτρου.
Λίγα λόγια για το έργοΑθήνα 2022. Δύο χρόνια μετά την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης, ένας ηθοποιός καλείται να συγκεντρώσει μια ομάδα ανέργων συναδέλφων του, για να τους ανακοινώσει ότι θα ανεβάσουν τη “Μαρία Στιούαρτ” του Σίλερ. Μόνο που πρέπει να τους αποκαλύψει ότι το έργο, θα ανέβει υπό τη μορφή μιούζικαλ και μάλιστα “πειραγμένο”, από μια ατάλαντη παρεμβατική συγγραφέα, που όλοι τους σιχαίνονται, η οποία βρήκε έναν φιλοβασιλικό σύλλογο να τους χρηματοδοτήσει. Θα καταφέρει να τους πείσει να συμμετέχουν στο “τερατούργημα” της και με ποιο τίμημα; Είναι η πανδημία και η ανέχεια αρκετή για να ξεπουληθούν καριέρες, ήθη και αρχές;
Τι γίνεται όταν το σύμπαν συνωμοτεί για να μαζευτούν σε μια παράσταση “τα λάθη” όλου του κόσμου; Όταν οι λάθος ηθοποιοί, με λάθος έργο, τη λάθος περίοδο, με λάθος σκηνοθέτη, σε λάθος θέατρο, με λάθος χορηγό, υποχρεώνονται λόγω της πανδημίας να ανεβάσουν ένα ανιστόρητο “ιστορικό” μιούζικαλ μιας κατά λάθος συγγραφέως;
Ετερόκλητα πρόσωπα καλούνται να συγκροτήσουν το θίασο, ο καθένας με τα “κουσούρια” και τα προβλήματα του. Πάνω από όλα όμως, επικρατούν τα αρνητικά χαρακτηριστικά των θεατρίνων. Μωροφιλοδοξίες, αλαζονείες, βεντετιλίκια, ανταγωνισμοί, αντιζηλίες, έρωτες, μίση και πάθη.
Πώς θα συνυπάρξουν μέσα στον ίδιο θίασο ένας ματαιόδοξος “εναλλακτικός” σκηνοθέτης, που προσπαθεί να μπαλώσει τις αδυναμίες του κειμένου με νεοτερισμούς και πρωτοπορίες; Ένας ξεπεσμένος εργάτης του θεάτρου, που προσπαθεί μάταια να καταπολεμήσει τις νευρώσεις και τον αλκοολισμό του; Μια βουλιμική ιέρεια της τέχνης, που προσπαθεί να χάσει τα 55 κιλά που πήρε μέσα στις καραντίνες και με τη λίμπιντο της να εκτινάσσεται στα ουράνια; Μια υπερφιλόδοξη νέα Κυπραία ηθοποιός, που ζητά απεγνωσμένα την πρώτη της μεγάλη ευκαιρία στο θέατρο; Μια ετοιμόγεννη υστερική πρώην σταρ σαπουνόπερας, έξαλλη που αναγκάζεται να παίξει τον βουβό ρόλο στο έργο; Ο σύζυγος της ετοιμόγεννης πρώην σταρ σαπουνόπερας, που το μόνο που θέλει είναι να καλμάρει τη σύζυγο του και να ανοίξει το δικό του pet shop; Ένας ατάλαντος μουσικός, που κατακλέβει μουσικές παρουσιάζοντας τις σαν δικές του; Μα προπαντός, μια παντελώς ατάλαντη παρεμβατική θεατρική συγγραφέας, που κάνει διαρκώς το θίασο έξαλλο με τις παράλογες απαιτήσεις της; Μια φιλοβασιλική μαϊμού παραγωγός; Και τέλος, μια μανιακή καπνίστρια τεχνικός θεάτρου, που αποφασίζει μέσα στον ερωτικό παροξυσμό της να κόψει το τσιγάρο.
Οι θεατές παρακολουθούν και συμμετέχουν στη δημιουργία μιας παράστασης από την αρχή μέχρι το τέλος της, μέσα από τις πιο αντίξοες συνθήκες που μπορεί κανείς να φανταστεί. Όλα αυτά με πολύ γέλιο, καταιγιστικούς ρυθμούς, τρελές εξελίξεις και ανατροπές.
Οποιαδήποτε τρανταχτή ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της