Μια ιδιαίτερη σχέση υπάρχει ανάμεσα στον οίκο Gucci και τον κόσμο του gaming. Κάτι που αποφάσισαν να αναδείξουν υπέροχα, μέσα από την νέα τους capsule συλλογή, με τίτλο «Good Game». H καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το “King Kong Magazine”, και φωτογράφο τον Piczo.
Pop χρώματα, metallic υφάσματα, φούτερ, baseball καπέλα, slide παντόφλες και πολλά ακόμη κομμάτια ξεχωρίζουν στη νέα συλλογή, η οποία περιέχει και τσάντες. Tote bags αλλά και back bags κυριαρχούν με το χαρακτηριστικό GG logo του οίκου.
Μότο της νέας capsule συλλογής «Gucci Good Game», το οποίο χρησιμοποιείται στο gaming από το 2019, ενώ ο γνωστός οίκος έχει αναλάβει πρωτοβουλίες τα τελευταία χρόνια στον χώρο του gaming, αλλά και σε διαδραστικές online πλατφόρμες όπως Roblox, The Sandbox, Zepeto, Hot Wheels Unleashed, Pokémon Go, Animal Crossing, Tennis Clash και The Sims.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.