Από το 2014, η 19η Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί ως η Ημέρα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας. Μια ημέρα αφιερωμένη στις γυναίκες που κάνουν τα δικά τους βήματα στον χώρο των επιχειρήσεων. Στόχος της καθιέρωσης αυτής της ημέρας, που γιορτάζεται ήδη σε 144 χώρες, είναι η δημιουργία μίας υποστηρικτικής «τάσης» προς τις γυναίκες επιχειρηματίες -που, επί χρόνια, δεν είχαν δικαιώματα και ελαφρύνσεις ανάλογες με εκείνες των ανδρών επιχειρηματιών.
Με αυτή την αφορμή, μιλήσαμε με γυναίκες που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά σε διάφορους κλάδους. Κάθε μία από αυτές, βρισκόμενη σε διαφορετικό σημείο της πορείας της, μπορεί να μας μεταφέρει τη δική της οπτική για τη θέση της σύγχρονης γυναίκας στον κόσμο των επιχειρήσεων.
Δύο από τις γυναίκες που μας μίλησαν ήταν η Κρίστελ Καπερώνη και η Νάστια Βραχάτη, που πρόσφατα δημιούργησαν το δικό τους brand ρούχων, Dear Violet.
Ξεκινώντας από τον χώρο του θεάτρου όπου και γνωρίστηκαν, βρήκαν μία κοινή σύνδεση μέσω της αγάπης τους για τα ρούχα και το πώς εκφράζονται μέσα από αυτά. Αυτός ήταν και ένας από τους παράγοντες που τις ένωσε. Με τον καιρό και με γνώμονα την αγάπη τους για τη μόδα, η φιλία τους εξελίχθηκε σε μία επιχειρηματική συνεργασία, για την οποία μας μιλούν στη συνέχεια.
Η συνεργασία τους, ωστόσο, δεν περιορίζεται στον χώρο της μόδας, καθώς, φέτος συνυπάρχουν και θεατρικά, στο θέατρο Tempus Verum, με το έργο “Με σιχάθηκα…αλλά και πάλι όχι εντελώς“, του οποίου τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει η Κρίστελ Καπερώνη και πρωταγωνιστεί -μεταξύ άλλων- η Νάστια Βραχάτη.
Λίγα λόγια για το Dear VioletΗ Dear Violet είναι ένα νεοσύστατο brand στον χώρο της μόδας και μια προσπάθεια να παράξουμε ρούχα λιγότερο κοντινά στην γκρίζα μας πραγματικότητα. Όλα τα ρούχα κατασκευάζονται στην Αθήνα, με όσο το δυνατόν περισσότερο, φιλικά υφάσματα προς το περιβάλλον και το δέρμα.
Πώς προέκυψε η συνεργασία σας και το Dear Violet; Πείτε μας λίγα λόγια για το brand.Ένα από τα σημεία σύνδεσης που μας έφεραν κοντά σαν φίλες ήταν η τάση μας να εκφραζόμαστε μέσα από τα ρούχα μας. Ακόμα και τις δυσκολότερες μέρες, το να ανοίξουμε το συρτάρι και να επιλέξουμε κάτι χρωματιστό μπορεί να μας χαρίσει ένα χαμόγελο. Όντας και οι δύο ηθοποιοί και έχοντας ασχοληθεί με το κομμάτι της μόδας στο πέρασμα τον χρόνων, μας οδήγησε να αναζητούμε συχνά ρούχα τα οποία είχαν εκλείψει σαν αισθητική, ρούχα πιο ρομαντικά, ρετρό, ρούχα χρωματιστά ακόμα και τον χειμώνα κι αυτή ήταν η πρώτη κουκίδα ταυτότητας της Dear Violet. Η ανάγκη να δημιουργήσουμε κάτι διαφορετικό, που δεν το συναντάς πολύ συχνά ήταν και αυτή που μας ώθησε στο να προχωρήσουμε σε αυτό μας το όνειρο. Εμπνεόμαστε, κυρίως, από τον Γαλλικό κινηματογράφο του ‘60, από την φύση, από το θέατρο, από τις γυναίκες γύρω μας.
Υπήρξε κάτι που σας δυσκόλεψε ή κάτι που σας άγχωνε στο ξεκίνημά σας;Είμαστε ακόμα στο ξεκίνημα μας. Όλα μοιάζουν ακατόρθωτα. Δημιουργούνται προβλήματα που ούτε φανταζόμασταν ότι θα βρούμε μπροστά μας και προσπαθούμε παρά τις αντιξοότητες να συνεχίσουμε με την αγάπη που μας οδήγησε στη δημιουργία του brand, να συνεχίσουμε με χρώματα και με την ελπίδα πως κάποια στιγμή, τα προβλήματα θα είναι πιο διαχειρίσιμα.
Η συνεργασία μας δεν αποτελεί απάντηση στα στερεότυπα. Είναι γεγονός. Ο ανταγωνισμός δεν έχει να κάνει με τα φύλα, έχει να κάνει με τον άνθρωπο. Άλλωστε εμείς εμπνεόμαστε από τις γυναίκες, τις αγαπάμε και γι’ αυτές θελουμε να δημιουργούμε.
Όπως σας είπαμε, είμαστε σε πολύ αρχικό στάδιο και προσπαθούμε να αντιμετωπίζουμε ανά πρόβλημα τη φορά, οπότε, όντως, θα θέλαμε η επιχείρηση να έχει μέλλον. Να συνεχίσουμε με την ίδια όρεξη, με την ίδια ποιότητα και με την ελπίδα να αγαπήσει περισσότερος κόσμος τη Dear Violet.