Πριν από μερικές εβδομάδες, έγινε γνωστό ότι ο Louis Vuitton θα συνεργαζόταν ξανά με την Yayoi Kusama, δέκα χρόνια μετά την πρώτη συνεργασία τους.
Σε ηλικία 93 ετών, η φημισμένη καλλιτέχνις παραμένει περιζήτητη, όχι μόνο στον χώρο της τέχνης, αλλά και στον κόσμο της μόδας, όπως αποδεικνύει και η νέα αυτή συνεργασία.
Πρώτη “γεύση” από την συνεργασία τους πήραμε στο Cruise Show 2023 του Louis Vuitton – που αποκάλυψε signature τσάντες και αξεσουάρ του οίκου με τη ματιά της Kusama.
Μέχρι τότε ελάχιστες πληροφορίες ήταν γνωστές, αν και πριν από λίγες εβδομάδες αποκαλύφθηκε ότι το Τόκιο θα παίζει κεντρικό ρόλο στην συνεργασία, όταν η πόλη γέμισε με billboards, με το πρόσωπο της Yayoi Kusama, αλλά και με τις διάσημες κολοκύθες της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πλέον έχουμε μια (ακόμη καλύτερη) εικόνα για την συνεργασία, μέσα από την νέα εντυπωσιακή 3D διαφήμιση που παρουσιάστηκε στο τεράστιο billboard του Τόκιο, Cross Shinjuku Vision.
Η τεράστια 3D αναπαράσταση της συνεργασίας ξεκινάει με μία πουά τσάντα από την σειρά LV Damier, η οποία ανοίγει και εμφανίζονται 3 από τις πιο εμβληματικές κολοκύθες της Kusama. Η κίτρινη, η οποία ως γνωστόν υπέστη ζημιές στο Naoshima της Ιαπωνίας, φοριέται από την καλλιτέχνιδα ως κράνος, όσο ρίχνει λοξές ματιές.
Τα ευφάνταστα σχέδια της διαφήμισης μετά μετατρέπονται σε ασημένιες σφαίρες, εμπνευσμένες από το έργο της Kusama “Narcissus Garden”, αλλά και σε πουά αντικείμενα της σειράς της Louis Vuitton.
Η διαφήμιση θα παραμείνει στην φωτεινή πινακίδα του Τόκυο μέχρι τις 7 Δεκεμβρίου, ενώ η συνεργασία της Ιαπωνέζας καλλιτέχνιδας με τον γνωστό οίκο μόδας αναμένεται να κάνει επίσημη πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2023.
“Δέκα χρόνια μετά από την πρώτη μας συνεργασία, τα συμβολικά αντικείμενα, τα υπνωτικά μοτίβα και οι ευφάνταστες κατασκευές της Yayoi Kushama καταλαμβάνουν το σήμα του οίκου, δημιουργώντας μαγευτικά αντικείμενα, τα οποία υπερβαίνουν τον χώρο και τον χρόνο. Η πολυαναμενόμενη συνεργασία δεν φέρνει μόνο τις χαρακτηριστικές τελίτσες της Kushama στο χαρακτηριστικό μονόγραμμα του οίκου, αλλά εξερευνά μια ευρεία γκάμα από επαναλαμβανόμενα σχέδια της καλλιτέχνιδας”, γράφει η Louis Vuitton για το κοινό τους εγχείρημα.
Δείτε την διαφήμιση εδώ: