Ο Μίλτος, της Ξένιας Καλογεροπούλου στο Θέατρο Πόρτα
«Ο Μίλτος», της Ξένιας Καλογεροπούλου επιστρέφει στο Θέατρο Πόρτα, σε σκηνοθεσία Ρωμανού Μαρούδη και ερμηνεία Φώτη Στρατηγού.
Φέτος από την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου ανεβαίνει ξανά στο Θέατρο Πόρτα το έργο της Ξένιας Καλογεροπούλου, «Ο Μίλτος», μια ακόμα πετυχημένη παραγωγή του θεάτρου Πόρτα που πρωτοπαρουσιάστηκε με θερμή ανταπόκριση, ταξιδεύοντας κοντά στα παιδιά, μέσα στις τάξεις των σχολείων το 2012. Η ιστορία έγινε ευρήτερα γνωστή σε όλη την Ελλάδα όταν εκδόθηκε πρόσφατα σε μορφή αφηγήματος (το 2021) και έλαβε φέτος το βραβείο του «Αναγνώστη» για το βιβλίο και τις τέχνες, αποσπώντας διθυραμβικά σχόλια για το χιούμορ, την τρυφερότητα και την γοητεία της απλότητας της ιστορίας.
Λίγα λόγια για την παράσταση και το έργοΗ υπέροχη ιστορία μας επιφυλάσσει μια παράσταση – έκπληξη για τα μικρότερα παιδιά, 3 έως 8 χρονών. Τη σκηνοθεσία του έργου υπογράφει ο Ρωμανός Μαρούδης με φαντασία και κέφι, σε μια παράσταση που διαμορφώθηκε ειδικά για να μεταφέρεται εύκολα και να παρουσιάζεται για ομάδες παιδιών, σε χώρους των σχολείων της Αττικής – στην αίθουσα εκδηλώσεων, ακόμα και μέσα στις τάξεις!
Η παράσταση αξιοποιεί τόσο τον ειδικό χώρο της σχολικής τάξης όπου παίζεται, όσο και τις αντιδράσεις των παιδιών που προκύπτουν από την άμεση επαφή τους με τον ηθοποιό αλλά και την ενεργητική τους συμμετοχή στην αφήγηση της ιστορίας. Ερμηνεύει ο ηθοποιός Φώτης Στρατηγός.
«Ο Μίλτος» προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να εκφραστούν, να συμμετάσχουν, να μοιραστούν και να επικοινωνήσουν. Ο Μίλτος. Ή μάλλον ο Σωκράτης. Ο Σωκράτης βρέθηκε με τον Μίλτο. Και χάθηκε μετά με τον Μίλτο. Τώρα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να τον βρει και πάλι. Ίσως μπορείτε να τον βοηθήσετε εσείς… «Μήπως είδατε τον Μίλτο;»
Μέσα από μια συναρπαστική αφήγηση θα γνωρίσουμε την ιστορία του Μίλτου, έναν αδέσποτο σκύλο που αλλάζει την άποψή μας για τα ζώα, αλλάζει την ίδια τη ζωή μας. Μια ιστορία για τη σχέση μας με τα ζώα, αλλα και με το κοινωνικό και οικογενειακό μας περιβάλλον, τις ανασφάλειές μας, μα και τη διαχείρηση της απώλειας, για τη σημασία της φιλίας, της αγάπης και της προσφοράς.
Το ζητούμενο είναι να παρακολουθείται το έργο από τα παιδιά μέσα στο σχολείο, στον χώρο εργασίας τους. Το ιδανικό μάλιστα θα ήταν ο ερχομός του ηθοποιού να μην είναι αναμενόμενος την ώρα που έρχεται, αλλά – όσο είναι δυνατό-, να αποτελεί ένα είδος έκπληξης!