Prima Facie: Το National Theatre Live στο Μέγαρο με έναν συγκλονιστικό μονόλογο από τη Jodie Comer
Οι δορυφορικές μεταδόσεις σημαντικών παραστάσεων του Εθνικού Θεάτρου της Βρετανίας συνεχίζονται, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τον συγκλονιστικό μονόλογο της Suzie Miller «Prima Facie», σε ερμηνεία της βραβευμένης με BAFTA και Emmy ηθοποιού Jodie Comer.
Το National Theatre Live, η σειρά δορυφορικών μεταδόσεων σημαντικών παραστάσεων από το Εθνικό Θέατρο της Βρετανίας, την οποία έχουν παρακολουθήσει, από το 2009 μέχρι σήμερα, σχεδόν 11 εκ. θεατές σε 65 χώρες, συνεχίζεται το 2023 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με το νέο έργο με τίτλο «Prima Facie» («Εκ πρώτης όψεως») της διακεκριμένης συγγραφέως Suzie Miller [Σούζι Μίλλερ].
Πρωταγωνιστεί η βραβευμένη με Emmy και BAFTA Jodie Comer [Τζόντι Κόμερ], η οποία μάλιστα έκανε το βρετανικό ντεμπούτο της με το «Prima Facie», εντυπωσιάζοντας κοινό και κριτικούς με το ρεσιτάλ ερμηνείας της. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Justin Martin [Τζάστιν Μάρτιν]. Η παράσταση, που μαγνητοσκοπήθηκε ζωντανά τον προηγούμενο Ιούλιο στο Θέατρο Harold Pinter, στο West End του Λονδίνου, προβάλλεται την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου στις 8:00 το βράδυ στην Αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας με ελληνικούς υπότιτλους.
Ο συγκλονιστικός δραματικός μονόλογος της Suzie Miller, η οποία είναι πρώην δικηγόρος με εξειδίκευση στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα δικαιώματα των παιδιών, πρωτοπαρουσιάστηκε το 2019 στο Σύδνεϋ. Το 2020, το έργο τιμήθηκε από την Ένωση Αυστραλών Κριτικών με το μεγάλο βραβείο της καλύτερης παραγωγής στις κατηγορίες θεάτρου, κινηματογράφου και τηλεόρασης καθώς και με το βραβείο του καλύτερου δράματος, ενώ, την ίδια χρονιά, απέσπασε επίσης το βραβείο «David Williamson» ως το καλύτερο θεατρικό κείμενο του 2020.
Η δορυφορική προβολή πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Βρετανική Πρεσβεία στην Αθήνα και το British Council.
H Τέσσα είναι νεαρή, λαμπρή, καθαρόαιμη δικηγόρος. Με καταγωγή από την εργατική τάξη, δουλεύει σκληρά και εξελίσσεται σε μία από τις καλύτερες νομικούς στο είδος της: Yπερασπίζεται, εξετάζει κατ’ αντιπαράσταση, κερδίζει δίκες. Ένα απροσδόκητο γεγονός, όμως, την αναγκάζει να αμφισβητήσει τα όρια μεταξύ της πατριαρχικής εξουσίας του νόμου, του βάρους της αποδείξεως και της ηθικής.