Δεν ήταν ο πιο ταλαντούχος οδηγός στον κόσμο, σίγουρα δεν ήταν ούτε ο πιο γρήγορος. Όμως όποια υστέρηση είχε σε φυσικό χάρισμα και ταχύτητα, ο Κεν Μπλοκ την αναπλήρωνε (και με το παραπάνω), με αγνή, αφιλτράριστη οδηγική τρέλα.
Πατούσε γκάζι εκεί που οι υπόλοιποι πατούσαν φρένο, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που συνήθως περιλάμβαναν στραπατσαρισμένες λαμαρίνες και υπερωρίες για τον φαναρτζή της γειτονιάς του. Ίσως να έφταιγε και ο καπνός που έχει εισπνεύσει όλα αυτά τα χρόνια από τα αμέτρητα καμένα λάστιχα που υπέφεραν στα αυτοκίνητα που οδηγούσε.
Ίσως αυτό να ήταν που τον ωθούσε κάθε φορά να ανέβει κι άλλο επίπεδο στην τρέλα, να επιχειρήσει κάτι ακόμα πιο παρανοϊκό. Κι όταν το δαιμόνιο μυαλό του αντιλήφθηκε πως αυτή του τη λόξα μπορεί να τη μετατρέψει σε show και franchise, δημιούργησε ένα ολοκαίνουριο κεφάλαιο στην αυτοκίνηση.
Ο οδηγός αγώνωνΤίποτα δεν ήταν συμβατικό στην περίπτωση του Μπλοκ – ούτε η αγωνιστική καριέρα του. Ξεκίνησε πολύ μεγάλος, σε ηλικία 38 ετών, αγωνιζόμενος σε ράλλυ στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Με ίνδαλμα τον Colin McRae και πηγή έμπνευσης τα video games, ήταν δεδομένο πως δεν θα προσέγγιζε τους αγώνες όπως όλοι οι άλλοι. Και δεν το έκανε.
Ξεχώρισε άμεσα στη σκηνή της άλλης πλευράς του Ατλαντικού Ωκεανού, οι πρώτες νίκες ήρθαν στη δεύτερη μόλις σεζόν του ενώ παράλληλα δοκιμαζόταν στα περίφημα X Games, την αρένα extreme αθλημάτων που στηνόταν κάθε χρόνο στις ΗΠΑ.
Το αναπόφευκτο ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ήρθε το 2007, στο Μεξικό. Εκεί όπου έξι χρόνια μετά πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο WRC, τερματίζοντας έβδομος. Ήταν πολύ μεγάλος για πλήρες πρόγραμμα, έτρεξε όλα κι όλα σε 24 ράλλυ του παγκοσμίου, αν και πρόλαβε να διαλύσει στα εξ ων συνετέθη μερικά αγωνιστικά.
Διαβάστε περισσότερα στο Gazzetta.gr