MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
15
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΔΙΕΘΝΗ

Morgan Stanley: Αυτοί είναι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές στην κατανάλωση ειδών πολυτελείας

Η Νότια Κορέα είναι πλέον η παγκόσμια πρωταθλήτρια στην κατανάλωση ειδών πολυτελείας, σύμφωνα με νέα δεδομένα της επενδυτικής τράπεζας.

Photo by Laura Chouette on Unsplash
Photo by Laura Chouette on Unsplash
Monopoli Team

Οι πολίτες της Νότιας Κορέας φαίνεται πως είναι πλέον οι νέοι ηγέτες στο βασίλειο της πολυτέλειας, ξεπερνώντας τους Κινέζους και Αμερικανούς ομολόγους τους, τουλάχιστον όσον αφορά τα χρήματα που ξοδεύουν για να αγοράσουν πανάκριβα αγαθά.

Σύμφωνα με νέα δεδομένα της επενδυτικής τράπεζας Morgan Stanley, οι δαπάνες για είδη πολυτελείας στην ασιατική χώρα αυξήθηκαν κατά 24% το 2022, κάτι που μεταφράζεται σε έσοδα 16,8 δισ. δολαρίων, ή 325 δολάρια κατά κεφαλήν.

Τα ευρήματα της έρευνας βεβαιώνουν ότι η αύξηση των δαπανών καθοδηγείται από την επιθυμία να εμφανιστεί ξεκάθαρα μια υψηλή κοινωνικοοικονομική θέση μέσω των πολυτελών εμπορικών σημάτων.

«Η εμφάνιση και η οικονομική επιτυχία έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους καταναλωτές στη Νότια Κορέα παρά στις περισσότερες άλλες χώρες», αναφέρουν οι αναλυτές στην έκθεση, σύμφωνα με το CNBC.

Η ζήτηση είναι επίσης απάντηση στην αύξηση του πλούτου των κορεατικών νοικοκυριών. Σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Κορέας, η μέση καθαρή αξία των νοικοκυριών αυξήθηκε κατά 11% το 2021.

Παράλληλα οι δαπάνες των Νοριοκορεατών φαίνεται ότι συνέβαλαν στην ανακούφιση των πολυτελών brands από τις συνέπειες της Zero-Covid πολιτικής της Κίνας.

Η Prada επισήμανε τους περιορισμούς στην Κίνα ως λόγο για τον οποίο οι λιανικές της πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7% το 2022, ωστόσο χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στη Νότια Κορέα και τη Νοτιοανατολική Ασία, η περαιτέρω πτώση ανασχέθηκε.

Διαβάστε περισσότερα στο Insider.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΚίνα: Μετά από τρία χρόνια μπαίνει “τέλος” στην απαγόρευση των ταινιών της Marvel12.09.2018

Περισσότερα από Αγορές