Οι πολίτες της Νότιας Κορέας φαίνεται πως είναι πλέον οι νέοι ηγέτες στο βασίλειο της πολυτέλειας, ξεπερνώντας τους Κινέζους και Αμερικανούς ομολόγους τους, τουλάχιστον όσον αφορά τα χρήματα που ξοδεύουν για να αγοράσουν πανάκριβα αγαθά.
Σύμφωνα με νέα δεδομένα της επενδυτικής τράπεζας Morgan Stanley, οι δαπάνες για είδη πολυτελείας στην ασιατική χώρα αυξήθηκαν κατά 24% το 2022, κάτι που μεταφράζεται σε έσοδα 16,8 δισ. δολαρίων, ή 325 δολάρια κατά κεφαλήν.
Τα ευρήματα της έρευνας βεβαιώνουν ότι η αύξηση των δαπανών καθοδηγείται από την επιθυμία να εμφανιστεί ξεκάθαρα μια υψηλή κοινωνικοοικονομική θέση μέσω των πολυτελών εμπορικών σημάτων.
«Η εμφάνιση και η οικονομική επιτυχία έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους καταναλωτές στη Νότια Κορέα παρά στις περισσότερες άλλες χώρες», αναφέρουν οι αναλυτές στην έκθεση, σύμφωνα με το CNBC.
Η ζήτηση είναι επίσης απάντηση στην αύξηση του πλούτου των κορεατικών νοικοκυριών. Σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Κορέας, η μέση καθαρή αξία των νοικοκυριών αυξήθηκε κατά 11% το 2021.
Παράλληλα οι δαπάνες των Νοριοκορεατών φαίνεται ότι συνέβαλαν στην ανακούφιση των πολυτελών brands από τις συνέπειες της Zero-Covid πολιτικής της Κίνας.
Η Prada επισήμανε τους περιορισμούς στην Κίνα ως λόγο για τον οποίο οι λιανικές της πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7% το 2022, ωστόσο χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στη Νότια Κορέα και τη Νοτιοανατολική Ασία, η περαιτέρω πτώση ανασχέθηκε.
Διαβάστε περισσότερα στο Insider.gr