MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
22
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Πρεμιέρες: Ιερό θρίλερ από το Ιράν

Οι ταινίες που κάνουν πρεμιέρα στις αίθουσες την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου με μια ματιά.

author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Ιερή αράχνη

Ο Αλί Αμπάσι με την «Ιερή αράχνη» του παραδίδει ένα υποδειγματικό κοινωνικό θρίλερ, με φρεσκάδα, μοντέρνα ματιά, γόνιμες ιδέες. Η πραγματική ιστορία του σίριαλ κίλερ που σκότωνε ιερόδουλες στο Ιράν του 2001 είναι το πρόσχημα για τον σκηνοθέτη ώστε να καταδείξει τα βαθύτερα αίτια μισογυνισμού στη χώρα του Χομεϊνί, των Ταλιμπάν και της ακλόνητης πατριαρχίας.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Βαβυλώνα

Η «Βαβυλώνα» του Ντάμιεν Σαζέλ μόνο αμελητέα ποσότητα δεν είναι. Φανταχτερή και πληθωρική η αναβίωση του Χόλιγουντ της δεκαετίας του 20, ενός τόπου μαγικού όπου τα πάντα μπορούσαν να συμβούν ενισχύει τη δυναμική της χάρη στην παρουσία των Μάργκο Ρόμπι και (κυρίως) Μπραντ Πιτ. Αν είχε και μια περισσότερο πειστική αισθηματική ιστορία θα μιλούσαμε για την κινηματογραφική εμπειρία της σεζόν.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Κυριακή της μητέρας

Ένα μυθιστόρημα του Γκράχαμ Σουίφτ δίνει την ευκαιρία στην Έβα Ουσόν να αφηγηθεί μια ιστορία γυναικείας ενδυνάμωσης με κινηματογραφική χάρη και πικρό ρομαντισμό στο ντελικάτο φιλμ «Κυριακή της μητέρας».
Κριτική και αίθουσες προβολής

Πίσω από τις θημωνιές

Άκρως πετυχημένο και πολυβραβευμένο στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με 6 βραβεία, το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Ασημίνας Προέδρου «Πίσω από τις θημωνιές» καταγράφει περίτεχνα ένα ανθρωποκεντρικό δράμα που συντελείται στην ελληνική επαρχία της οικονομικής κρίσης, των ηθικών διλημμάτων και των ποικίλων (θρησκευτικών, πολιτικών κλπ) αδιεξόδων.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Άλις αγάπη μου

Το διδακτικό και τρομερά αφελές «Άλις αγάπη μου» της Μέρι Νάι είναι η τρανή απόδειξη πως δεν είναι όλες οι ταινίες με θέμα τη γυναικεία αφύπνιση και ενδυνάμωση καλές.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Μικρή πυροσβέστης

Το animation «Μικρή πυροσβέστης» έχει για ηρωίδα μια πιτσιρίκα που ονειρεύεται να γίνει όταν μεγαλώσει πυροσβέστης όπως ο πατέρας της.
Αίθουσες προβολής

Ιβάν ο τρομερός

Τέλος, το «Ιβάν ο τρομερός» ήταν ένα έργο παραγγελία του σταλινικού καθεστώτος στον Σεργκέι Αϊζενστάιν αλλά εκείνος δεν έχασε την ευκαιρία να δώσει ακόμη ένα εξαίρετο δείγμα ποιητικού σινεμά σπάνιας πλαστικότητας.
Αίθουσες προβολής

Περισσότερα από Οι ταινίες της εβδομάδας